wie heeft een tip om de laadklep van de trailer wat minder glad te maken.
De klep is van betonplex, en er zitten wel houten riggels op, maar daartussen is het nog erg glad zodat ik, en mn paardje regelmatig uitglijden. Ik wil er wat tussen plakken om het wat ruwer te maken. maar wat zou ik dan het beste kunnen gebruiken?
Dakleer... je moet alleen wel een manier vinden om het goed vast te lijmen. Normaal gesproken moet je dit namelijk branden, maar ik weet niet zeker of dat ook gaat op betonplex.
kant-en-klare rubber mat halen bij de trailerboer en die erop plakken? Overigens, waarom heb je geen betonplex met anti-slip gebruikt voor de laadklep? Is gewoon in de handel en dan ben je in één keer klaar, aangezien lijmen op betonplex niet de meest eenvoudige klus is.
ik heb de trailer zo gekocht, toen had ik niet in de gaten dat de klep zo glad was. neefje van mn man is dakdekker, dus die heeft vast wel wat repen van dat spul voor me over. Ik zal hem eens bellen. lijkt me een goede oplossing.
Betonplex met antislip profiel lag als bodem in mijn oude trailer, nou reken maar dat dat lang niet 'antislip' was. Troep!
Tesamen met latjes werkt het uitstekend op de laadklep van mijn trailer. Betonplex is geen troep, spullen toepassen waarvoor ze niet bedoelt zijn, levert altijd teleurstelling.
Ik heb de bodem er niet ingelegd. Was wel sterk spul trouwens, maar het antislip-deel van de naam een fabeltje. Misschien heb je dat in verschillende gradaties ofzo? Als het wel stroef is op jouw laadklep en glad als gewone vlakke bodem, zal er vast wel verschil inzitten.