er werd me verteld dat ook traplopen goed is, dus daar ben ik ook maar wat mee bezig, alleen doet dit echt pijn, normaal lopen gaat prima verder.Mijn vraag is: Hoelang hebben jullie je laarzen in moeten lopen, en hebben jullie misschien nog tips ?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
er werd me verteld dat ook traplopen goed is, dus daar ben ik ook maar wat mee bezig, alleen doet dit echt pijn, normaal lopen gaat prima verder.
Ik heb ze niet elke dag aan, maar ze beginnen nu (na ongeveer een maand) wel lekker te zitten. Mij is afgeraden (bij aankoop) om de laarzen te vetten oid om ze 'soepel' te maken, dus dat doe ik dan braaf niet
Ook niet fietsen of traplopen, gewoon gaan rijden, hoe moeilijk het ook gaat in het begin... Helaas is het meteen rijden voor mij geen optie, omdat ik een 3 jarige merrie heb 
Zilly schreef:Heb Petrie spul, cleaner en creamer voor het onderhoud
Heb het pas 1 keer gebruikt, maar kijk nu wel uit
doet toch alleen maar pijn.
Zijn nu (na iets meer dan half jaar) ook nog niks ingezakt! Mijn ander paar ben ik nu naar 4 jaar nog aan het inlopen want die zitten nog steeds vreselijk

(gaat voor de zekerheid alvast pleisters op de knieholtes plakken
)
maar ik heb eerder petries gehad en die gingen lang mee en ze zaten lekker maar je moet ze wel goed inlopen.. ik heb nu zelf allemaal blaren op me voeten van die dingen
maarja wie mooie petries wil aan hebben moet pijn lijden

Niet zo slim dus.
en nu wel 2 blaren op mn hakken..