vraagjes,

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

L0veJ0la

vraagjes,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-07 19:49

Hallo mensen,

ik ben zo erg blij dat mijn pony en ik gaan echt starten doen 1 jaar was ze dr peesontsteking, ik mag maar met haar alleen stappen op de harde kavel..
ik heb haar 4 maanden trainen doe rustig opbouwen.
26 aug had ik offlice wedstrijd bij de stallen van mijn pony daar staat.
ik krijg een 173 punten, omdat ik was zo zwenuwachtig en mijn pony ook.. ik vond het wel tevreden van die punten.. Haha!

ik heb mijn lid al besteld worden.
mijn pony heeft al roodje paspoort.
ik heb ook wat stukje lezen van knhs. over bestellen van conupons (startkaarten) enzo. aanmelden
ook kopieren van mijn pony?
wanneer denken jullie dat we starten gaan rijden? op wedstrijden..

vriendelijk vragen.. als je snapt het niet dan gewoon vragen aan mij..

L0veJ0la

Re: vraagjes,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-07 20:00

Niemand begrijpt mij niet he?

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 20:05

L0veJ0la schreef:
Hallo mensen,

ik ben zo erg blij dat mijn pony en ik gaan echt starten doen 1 jaar was ze dr peesontsteking, ik mag maar met haar alleen stappen op de harde kavel..
ik krijg een 173 punten, omdat ik was zo zwenuwachtig en mijn pony ook.. ik vond het wel tevreden van die punten.. Haha!

ik heb ook wat stukje lezen van knhs. over bestellen van conupons (startkaarten) enzo. aanmelden

Even verduidelijken;
Ik ben zo blij dat mijn pony en ik eindelijk gaan starten! Ze heeft een peesontsteking gehad, en we hebben een jaar lang alleen maar op het harde mogen stappen. We zijn nu weer 4 maanden aan het trainen, we zijn het rustig aan het opbouwen.
26 augustus had ik een oefen (?) wedstrijd op de stal waar ik sta, daar haalden wij 173 punten. Dit was omdat ik zo zenuwachtig was, en mijn pony ook. Maar ik was al heel blij met deze punten!

Ik ben al lid geworden van de KNHS, ook heeft mijn pony al een paspoort.
Ik heb ook een stukje gelezen over de knhs, over het bestellen van coupons enzo. Ook het aanmelden en kopieren (van de papieren? ) van mijn pony?
Wanneer denken jullie dat we kunnen starten met wedstrijden rijden?
Als jullie het niet snappen, dan moeten jullie het maar gewoon even vriendelijk vragen.

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 20:06

jawel hoor, ik begrijp je wel, moest wel 2 keer lezen, maar goed, ik begrijp uit je onderschrift dat je doof bent. Dan vind ik het knap dat je het zo omschrijft hoor!! Als ik het goed heb begrepen vraag je je af wanneer je kunt starten met je pony. ik zou gewoon een startkaart voor het volgende jaar aanvragen, heb je nog alle tijd om rustig door te trainen met je pony en misschien kun je nog ergens (op je manege of in de buurt) meedoen aan een (onderlinge) wedstrijd. Kun je toch wat ervaring opdoen en natuurlijk ook goed ivm je zenuwen. succes ermee!

xtessaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 20:07

ik zou het eerlijk gezegt niet weten, ik denk een maand

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 20:08

Voor de rest wil ik even zeggen; Even geduld L0vejola, na een kwartier kan je niet verwachten dat er al veel reacties zijn. Wees dus geduldig.

Als je een startkaart hebt aangevraagd bij de KNHS, kun je starten zodra je je startkaart binnen hebt, bij deze startkaart zitten ook meteen je startcoupons. Deze moet je afgeven bij het wedstrijdsecretariaat, zij schrijven je dan door middel van deze coupons in, zodat jij op de wedstrijd kan starten. Over het algemeen duurt het twee weken voor je je startkaart en coupons binnen hebt.

L0veJ0la

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-07 20:09

DresslOver schreef:
L0veJ0la schreef:
Hallo mensen,

Even verduidelijken;
Ik ben zo blij dat mijn pony en ik eindelijk gaan starten! Ze heeft een peesontsteking gehad, en we hebben een jaar lang alleen maar op het harde mogen stappen. We zijn nu weer 4 maanden aan het trainen, we zijn het rustig aan het opbouwen.
26 augustus had ik een oefen (?) wedstrijd op de stal waar ik sta, daar haalden wij 173 punten. Dit was omdat ik zo zenuwachtig was, en mijn pony ook. Maar ik was al heel blij met deze punten!

Ik ben al lid geworden van de KNHS, ook heeft mijn pony al een paspoort.
Ik heb ook een stukje gelezen over de knhs, over het bestellen van coupons enzo. Ook het aanmelden en kopieren (van de papieren? ) van mijn pony?
Wanneer denken jullie dat we kunnen starten met wedstrijden rijden?
Als jullie het niet snappen, dan moeten jullie het maar gewoon even vriendelijk vragen.

ja daar bedoel ik, lief van je dat je voor mij wilt schrijven..

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 20:10

Graag gedaan. Lachen Succes met je pony en op de wedstrijden! Haha!

L0veJ0la

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-07 20:13

Zammie schreef:
jawel hoor, ik begrijp je wel, moest wel 2 keer lezen, maar goed, ik begrijp uit je onderschrift dat je doof bent. Dan vind ik het knap dat je het zo omschrijft hoor!! Als ik het goed heb begrepen vraag je je af wanneer je kunt starten met je pony. ik zou gewoon een startkaart voor het volgende jaar aanvragen, heb je nog alle tijd om rustig door te trainen met je pony en misschien kun je nog ergens (op je manege of in de buurt) meedoen aan een (onderlinge) wedstrijd. Kun je toch wat ervaring opdoen en natuurlijk ook goed ivm je zenuwen. succes ermee!

hoe vraag ik dat voor het volgende jaar (startkaart)? als ik wil het.

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 20:29

Ben je al lid van een rijvereniging of ponyclub?

L0veJ0la

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-07 23:23

DresslOver schreef:
Ben je al lid van een rijvereniging of ponyclub?

ja, bij kampen.. ik woon in dronten. duss..
sinds 3 maanden geleden geloof ik..

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 23:36

hoi, ik kan je geen tips geven, want heb zelf ook geen wedstrijd ervaring,
maar wens je wel heel veel plezier en succes!
mag ik je vragen, moet je de proef uit je hoofd leren, omdat je doof bent (of ben je slechthorend?)

L0veJ0la

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-07 23:40

Marigold schreef:
hoi, ik kan je geen tips geven, want heb zelf ook geen wedstrijd ervaring,
maar wens je wel heel veel plezier en succes!
mag ik je vragen, moet je de proef uit je hoofd leren, omdat je doof bent (of ben je slechthorend?)

ja inderdaad, het moet wel denk ik, ja, ik ben doof. dankjewel.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 23:49

Als je lid bent van een vereniging moet je daar even vragen wie het secretariaat doet, diegene kan je waarschijnlijk wel een aanvraagformulier voor een startkaart geven. Dat vul je in en doe je samen met kopie's van het paspoort van je pony op de post. Ik geloof dat je een kopie moet maken van de eerste bladzijde(waar het chipnummer op staat), de bladzijde waar het signalement op staat(dus kleur en aftekeningen)en van de bladzijde waar de meetgegevens op staan. Je pony moet dus vóór je een startkaart kunt aanvragen gemeten zijn.

Als je voor het eerst een startkaart aanvraagt moet je ook een formulier invullen over je eigen gegevens, naam, adres, plaats, geboortedatum enz. Dat kun je waarschijnlijk ook op het secretariaat krijgen.

Als je dit jaar nog concoursen wilt rijden zet je duidelijk bovenaan op het aanvraagformulier dat de startkaart moet ingaan op 1 oktober, je betaald dan de helft van een normale startkaart. Als je dat er niet op zet krijg je hem gewoon z.s.m. terug en betaal je wél de normale prijs.
Als je niet wilt dat je startkaart verlengd wordt naar volgend jaar moet je je vóór 1 december afmelden. Als je dat niet doet wordt je startkaart automatisch verlengd en kun je volgend jaar ook gewoon weer rijden.