Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

MysticTinker schreef:Google eens op '7 games' van Parelli. Vooral de Friendly Game zal een goede oefening zijn.
Ik zou eens proberen te rijden met een meroth bit, daar heb je geen hoofdstel voor nodig, in ieder geval totdat hij zich rustig laat aanraken bij de oren.
Cassidy schreef:Wat je ook kunt proberen is om het paard tijdens het voeren proberen aan te raken.
MysticTinker schreef:Google eens op '7 games' van Parelli. Vooral de Friendly Game zal een goede oefening zijn.
Ik zou eens proberen te rijden met een meroth bit, daar heb je geen hoofdstel voor nodig, in ieder geval totdat hij zich rustig laat aanraken bij de oren.

hij zal het mss niet de leukste plek vinden om gekriebelt te worden, maar het is vooral belangrijk dat hij niet panikeerd, zodat je je kopstuk kunt aandoen

Happy_Liz schreef:Cassidy schreef:Wat je ook kunt proberen is om het paard tijdens het voeren proberen aan te raken.
dit doe ik liever niet, als hij eet trapt hij je de stal uit
Ukster schreef:die van mij heeft het van veulen af aan en we hebben alles geprobeerd. maar hij vindt het echt gewoon niet fijn als je aan zn oren komt.