Gelukkig maakte de protocollen en de bemerkingen veel duidelijk. Het was een strenge maar rechtvaardige jury, die makkelijk een 3 geeft maar bij de goede onderdelen blijft steken in de 7 ja en dan wordt het moeilijk om met een paard dat nog niet in alle m2 oefeningen bevestigd is een winstpunt te halen. Op zich niet erg natuurlijk want er rijd al genoeg in de Z rond die daar niet thuis horen. Ik had dus voor de travers een 3 en een 4 in beide proeven (bijna niet getoond), voor de keertwendingen 4-en en nog een aantal 5-en. Voor de onderdelen die heel erg netjes gingen kregen we een 7. De uitgestrekte stap was slechts een 6 omdat de overgang naar verzamelde stap niet voldoende verschil was en dat terwijl we voor de uitgestrekte stap bijna altijd een 8 hebben. Verder veel onderstrepingen op het woord verzameling. En ja, daar wordt druk aan gewerkt maar dat heb je natuurlijk niet zo 1,2,3 voor elkaar met zo’n slungel als Max

Claudia en Jura rijden vanochtend op de zelfde westrijd. Mogen ze dit nog lezen (claudia niet want die moet volgens mij om 8.30uur }> ) dan wens ik ze heel veel succes. Ze starten beiden in de Z1!!!!