[PG] Help me mijn oude verzorgpony Nina te vinden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Acda

[PG] Help me mijn oude verzorgpony Nina te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-07 16:14

Heej allemaal,

Ongeveer twee jaar geleden is mijn verzorgpony Nina verkocht. Het is een newforest merrie van ong 1.46 m en is bruin met zwarte manen en staart. Verder heeft ze een kolletje en is het rechterachterbeen tot en met de kogel wit haar rechtervoorbeen is de kroonrandwit en achter bij de koot oplopend. Verder het linkachterbeen zit geloof ik ook nog iets wit aan zo op de foto te zien. toen ze verkocht werd was ze vier jaar dus ik denk dat ze nou ongeveer 6 a 7 jaar is. Ze zou eigenlijk naar Engeland verkocht zijn maar ik weet niet of ik dat wel helemaal moet geloven dus vandaar dat ik deze advertentie ook zet. Ik wil gewoon heel graag weten hoe het met haar en gaat. Want het ging net de goede kant met haar op en dan word ze verkocht. Ik hoop zo dat jullie iets van haar weten, of dat jullie haar kennen. Doe me dan alstublieft bericht.

Groetjes,
Suzan

Afbeelding

Het kan natuurlijk zijn dat ze nu een andere naam heeft..
Laatst bijgewerkt door Tanja op 15-09-07 10:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Posts samengevoegd, gebruik aub de editknop!

Arizona

Re: [PG] Help me mijn oude verzorgpony Nina te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 17:36

welke regio kwam ze vandaan?

williester

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 17:42

Heej veel suc6 met het zoeken naar je oude verzorgpaard..
Mischien kun je meer dingen over dr vertellen?
aparte dingetjes waar je dr super goed van andere paarden kunt onderscheiden?

Acda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-07 21:51

ze komt uit de achterhoek in gelderland daar komt ze vandaan.. nou het was eerder altijd zo dat als je met je hand bij de borst kwam dat ze super chagerijnig werd maar dat heb ik haar afgeleerd dus als het goed is toe ze dat niet meer want haar vorige verzorgster heeft haar heel erg verknalt namelijk veel te vroeg ingereden enzo en ze is behoorlijk sterk in de mond en als je in haar gezicht gaat blazen ofzo dan word ze ook boos en die vorige verzorgster die vond dat scheinbaar grappig:S verder als ze hengstig was was ze ook chagerijning met rijden maar ik heb door die dingen vind ik zelf aardig veel met haar berijkt want ze is echt verknalt door het vorige meisje:( terwijl ze zo'n schat is vind ik.. want dat meisje ging eerder altijd bij de borst aan haar vel trekken waardoor nina ging gillen en dat vond zei grappig echt zielig.. sorry voor mijn slechte nederlandse zinnen..

ze is geen springtalent

ze had bij ons altijd ook redelijk lange manen want ik mocht ze niet trekken en ze kon ook voor de koets geloof ik maar heb ik nooit gezien of met haar gedaan..

maar als jullie een pony kennen of hebben of wat dan ook stuur me aub een foto als ze er op lijkt.. dan kan ik zelf ook een beetje kijken zou ik erg fijn vinden.
Laatst bijgewerkt door Tanja op 15-09-07 10:09, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: 5 posts samengevoegd. Gebruik voortaan aub de editknop!