Kür op muziek

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dancertjje

Kür op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-07 18:21

Hallo Bloos In december organiseren ze hier ergens in de buurt een kur op muziek waar je, je voor in kunt schrijven. Mij lijkt het echt heel erg leuk om gewoon voor de 'leuk' en ervaring meetedoen Haha! Ik rijd nu M1 is dat niet te laag voor een mooie kur? Of denken jullie dat het best kan? Of zal ik nog even ermee wachten en volgend jaar meedoen....
En hoe kan je hier het beste mee te werk gaan? Je kan kant en klare kuren bestellen op internet zag ik enzo Clown . Maar heeft iemand nog tips? Of een advies wie dit goed kan?

Groetjes Knipoog

Soph12

Re: Kür op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 09:46

Ik heb er zelf een gemaakt toen ik M2 reed, gewoon met windows video maker heet het geloof ik. Doen wel meer mense, en M1 is echt niet een te laag niveau voor een mooie kur! Gewoon doen, het is hartstikke leuk!!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 18:05

Even in de wiki kijken. Haha!
Kur op Muziek

Tuurlijk kun je in de M1 rijden, er bestaan verplichte onderdelen, dus als jij dat wilt, gewoon doen hoor!

Uletta1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 19:00

hey leuk man dat je misschien mee gaat doen met een kur op muziek.. we hebben dat morgen ook op een concours. ik doe er niet aan mee ben L1 dressuur maar er doen wel genoeg aan mee..
maar tuurlijk kun je als je M1 bent een mooie kur neerzetten...
veel succes alvast..

nanett35

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 20:14

Hoi, Leuk dat je mee gaat doen met een kur. M1 is natuurlijk niet te laag! Beter zelfs: je kan in iedere klasse wel een kur rijden, ookal doe je het voor door lol of voor wedstrijd. Ik heb een vriendin die kurmuziek maakt. Ze maakt ook wel eens voor mij, en ik moet zeggen, het is errug goed Haha!. Haar nickname op Bokt.nl is bizzybijtje. Veel succes!

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 20:16

Ik geloof dat wij op L niveau een Kür hebben gereden! Kan makkelijk hoor! Gewoon doen, ik heb zelf de kür in elkaar gezet toen. Was erg leuk om zelf te maken.

Weet je al welke muziek je wilt gebruiken?

Dancertjje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-07 21:15

eempiej schreef:
Ik geloof dat wij op L niveau een Kür hebben gereden! Kan makkelijk hoor! Gewoon doen, ik heb zelf de kür in elkaar gezet toen. Was erg leuk om zelf te maken.

Weet je al welke muziek je wilt gebruiken?

Na nee weet nog niet precies wat ik ook zelf wil voor muziek. Ik wil niet te zware en slome muziek maar een wat vlottere muziek en snellere lekker lopende muziek, zodat hij misschien iets feller overkomt Haha! (missen soms ietsj impuls) iemand ideeen?

xtessaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 20:17

je moet gewoon meedoen joh!:D
als jij der iets leuks van kan maken zou ik het zeker doen en het gaat toch om de plezier?:D

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 00:14

Ik heb laatst ook een M kur gereden.
Hou er wel rekening mee, dat als je start op een officieele wedstrijd, je niet een M1 kur kan rijden. In het proevenboekje staan de verplichte onderdelen voor een kur klasse M, en daar hoort o.a. ook travers bij! Ik starte ook nog maar M1 maar moest dat dus wel gewoon laten zien!

Zeabiscuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 09:01

Wij organiseren 30 september een onderlinge kur op muziek. meer info: www.spq.nl