Ja ik weeeeeet dat paarden niet alleen mogen staan enzo. Maar mijn pony is zooo agressief tegenover andere paarden op de wei, ze schopt en bokt dat het een lieve lust is. En eens ze is uitgeraasd gaat ze zich gewoon gaan afzonderen en ver weg staan.
Ik ben bang dat ze binnen de kortste keren een ander kreupel slaat. En de eigenaars van mijn weidegenootjes zijn hier duidelijk ook niet tevreden mee.
Binnenkort gaan zij terug op manege en dan komt m'n pony terug alleen te staan, dus ik dacht (aanvankelijk aan een geit) nu dus aan een shetje als gezelschap. Maar ik heb het gevoel dat ik haar absoluut geen plezier doe met gezelschap. Ik wil nog een stal en een schuilstal plaatsen maar ik weet zeker dat mijn pony geen aanwezigheid duld van een ander in die stal. Dat vind ik dan ook niet fair tegenover dat shetje..
De wei in 2 stukken doen is geen optie (de grote wei wel maar die bij ons thuis niet, is te klein). En die bij ons thuis is de enige waar ik zeker van ben dat ze mij niet kunnen afnemen later..

Wie heeft hier een 'pasklaar' antwoord?
de grootste genezer die er is