Petrie Gaithers

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

EstherMe

Petrie Gaithers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-07 08:31

Sinds april heb ik de Petrie Gaithers. Ik gebruik ze ongeveer 4 keer in de week. En nu zag ik dat er aan de binnenkant van mn been al wat couting afging, maar goed dat zie je niet dus ik ga er geen groot probleem van maken. Wel vind ik het al snel! Maar gisteren was ik aan het rijden en ging mn rits open! De rits moet van onderen naar boven dicht, en nu 'scheurde' hij van onderen weer open! Nou dit vind ik dus wel zonde!! Hebben meer mensen hier last van?
Weten mensen ook hoelang het duurt voor ik ze weer terug heb als ik ze weg zou sturen naar Petrie?

ineke_

Re: Petrie Gaithers

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 08:37

Ik heb hier helemaal geen last van, ben er juist heel tevreden over. Alleen stap ik hierna wel over op chaps van ariat, dit vind ik net iets mooier.

EstherMe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-07 18:46

Verder ben ik er ook erg tevreden mee, ze zitten erg lekker! Maar vind het zo zonde..hoop dat het niet meer gebeurd met mn rits!

cocktail

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 11:20

wel zonde idd, ik heb er geen last van heb ze ook al een jaartje.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 17:47

De petrie chaps hebben toch geen coating?
Bedoel je niet dat de chaps witter worden..

Als de coating er echt af gaat zou ik inderdaad terug gaan, Ja dit duurde bij mij ruim een maand voordat ik ze terug had

EstherMe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-07 18:02

Het lijkt net alsof er een laagje af is (het glimmende stukje zeg maar, zie nu matzwart bij een klein stukje), dus geen idee of het coating is, dacht het zo Lachen Een maand is niet zo lang...dus ga het toch even overwegen!

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 12:40

ga er even mee terug het kan zijn dat jou chaps helaas uit een minder stuk leer zijn gesneden.