HELP ME?info vermist paard.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

cellibelli

HELP ME?info vermist paard.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-07 15:40

hallo,ik heb een paar jaar geleden mijn pony verkocht.
ik heb hem met de voorwaarden verkocht,als hun er niet meer voor hem konden zorgen dat ik dan de eerste keus zou krijgen om hem terug te nemen.
nou heb ik met hun in het begin een zeer leuk contact gehouden en ik heb mijn oude pony een paar keer opgezocht.
helaas in haar man toen overleden,dus ze had veel te verwerken.ik heb haar de tijd gegeven om tot zichzelf te komen,en heb veel moeite gehad om weer contact te leggen met ze.
maar vier weken geleden heb ik alle moed bijelkaar geraapt en contact met ze opgenomen.
ik kreeg haar vriend en heb toen alles vertelt enzo,zij was er niet en hij heeft mijn telefoonnummer genoteerd en gezegd dat hij het door zou geven en dat zij me terug zou bellen.ik heb nog twee weken gewacht op bericht maar er kwam geen telefoontje.
deze week heb ik zelf weer gebeld en ik krijg haar aan de telefoon.
ze vertelde dus dat de pony's waren VERKOCHT(ze had er toen twee),naar DUITSLAND.
ik heb haar gevraagd om het adres te krijgen waar hun zouden staan.
krijg vandaag een mailtje dat ze het adres is kwijtgeraakt,en dat ze de mensen der naam ook niet meer wist.

WIE WEET HOE IK MIJN ZOEKTOCHT VERDER ZOU KUNNEN ZETTEN OM ERACHTER TE KOMEN WAAR ZE STAAN?EVENTUEEL EEN DUITSE SITE MET VERMISTE OF GEZOCHTE PAARDEN?

ben er erg kapot van dat het zo is gelopen,ze heeft nog geen eens moeite gedaan om toen contact met me te leggen om mij een keus te geven.

x_Charlotte

Re: HELP ME?info vermist paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 15:49

Ten eerste heel vervelend dat het zo is gelopen Ach gut..
Het is ook vervelend dat zij haar afspraak over jou keus bij verkoop niet is nagekomen .
Eerlijk gezecht denk ik dat het heel moeilijk gaat worden om de pony weer terug de vinden, duitsland is een groot land, en er is natuurlijk ook kans dat ze is doorverkocht.
Ik weet iig geen site ed , maar zodra ik nog een id heb, zal ik het je laten weten!
veel succes met je zoektocht nog!