Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lascolover schreef:ik denk niet de de eigenaren verpligt zijn het paard terug te nemen, want het kan goed zijn dat die het niet eens wisten, en raar dat zoiets niet is opgemerkt bij die klinische keuring..
challenge67 schreef:maar heb jij hem laten keuren of was hij al gekeurd door de mensen zelf.
en het is nu een jaar geleden of bijna ,als het binnen het jaar is moet ze hem terug nemen want het is dan een verborgen gebrek.
maar ik wens je veel geluk toe word vaak een touw trekkerij.
Suelza schreef:Bij mijn weten is er een termijn van 6 maanden waarin een particulier een paard zou moeten terugnemen ivm verborgen gebreken... Maar dat weet ik niet helemaal zeker...

en heb je er weinig kans op dat ze hem terugnemen of een ander paard beschikbaar hebbenpaintedblack schreef:Het is volgens mij aan de koper om het paard rontgenologisch te laten keuren vòòr aankoop als je dat niet doet boven een bepaald aankoopbedrag ben je een oen
Sammie schreef:paintedblack schreef:Het is volgens mij aan de koper om het paard rontgenologisch te laten keuren vòòr aankoop als je dat niet doet boven een bepaald aankoopbedrag ben je een oen
Zelfs al laat je paard rontgenen dan nog ben je niet vrijgewaard van misleidende da's en andere misbaksels op de wereld.