Deze broek heb ik een tijdje terug gekocht, en hij bevalt me echt super! Eindelijk een broek die niet te strak in mijn taille zit. Maar ze hadden hem maar in 1 kleur. Nm: lichtbruin met donkerbruin zitvlak.
Wie weet of deze broek ook nog in andere kleuren te verkrijgen is, en kun je hem ergens via internet bestellen?
U heeft gezocht op: cavallo Er zijn 13 producten gevonden
Artikel Prijs
Cavallo Florestan Damesrijbroek van polyamide/katoen met rondgenaaid zitvlak en steekzakken. € 79.94
Cavallo Carthago Damesrijbroek van polyamide/katoen met kunstlederen zitvlak en steekzakken. € 99.95
Cavallo Syria Rijbroek van katoenmenging met hoge brede tailleband. € 142.50
Cavallo Champion Katoenen rijbroek met kunstlederen zitvlak. € 117.50
Cavallo Ganimedes Deze stijlvolle, elegante damesrijjas is een unieke combinatie van een tailcoat en een dressuurjasje. Optimaal comfort dankzij het stretchmateriaal. Met fluwelen kraag. € 249.95
Cavallo Big Ben Een mooie zeer elastische rijbroek van het merk Cavallo. € 43.95
Cavallo Fabio Rijbroek van katoen/elasthan met steekzakken. € 85.00
Cavallo Cezar Topkwaliteit rijbroek met kunstlederen zitvlak en steekzakken. € 109.96
Cavallo Talent Rijlaars van Venetoleder vervaardigd met een schokabsorberende zool. € 219.95
Cavallo Winner Rijlaars van rundleder vervaardigd, schokabsorberend en leder gevoerd. € 289.96
Ik kan hem niet vinden! Zou wel heel graag een helemaal donkerbruine willen! Zijn die kleuren die je hier neer hebt gezet allemaal met leer te krijgen?
vind het ook een mooie broek en niet zo duur... Hoe bevalt de stof is het niet zo als bij eurostar bijvoorbeeld dat het erg gaat pluizen? En de steekzakken, hoe diep zijn die?
ja hoor, ik heb zaterdag een donkerblauwe erbij gehaald. Had al een donkerbruine. Vind het ook een superbroek, ook voor mij eindelijk eens een broek die niet strak bij de taile ziet. De stof bevalt super, maar je moet wel oppassen dat er geen klitteband tegen aan komt, dan pluist hij snel. Verder blijft hij erg mooi in de was. Ik heb de Cavallo Carthago, met leren zit is dat, (donkerblauw en donkerbruin) heb ze bij Divoza gekocht, je kan ze daar ook online bestellen. Nogmaals, vind het echt superbroeken!