Winterjas

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cemlys

Winterjas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 13:04

Ik ben op zoek naar een goeie winterjas, niet te extreem warm als je ermee rijd bv, ademend, en zeker waterdicht.
Mijn vorige was een mountain horse. Was ik heel tevreden over maar je vind ze blijkbaar niet zo makkelijk. Verder dacht ik aan een kingsland, pikeur, eurostar,... bv. Mag ook een beetje mooi zijn natuurlijk. Knipoog

Fritsiej

Re: Winterjas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 13:13

Ik heb een winterjas van Pikeur! Ben ik zeer tevreden over. Zelfs nu rijd ik er mee. Shirtje met spagettibandjes eronder. En hij is niet te warm of te koud. S'winters met een shirt met lange mouwen is hij ook warm genoeg. Terwijl ik toch wel een kou kleun ben Clown . Waterdicht is die ook, want tja, het regent helaas veel hiero Vork

Ik zou Pikeur aanraden Ja Maar als een waxjas (z'n hele lange die je over je benen kan doen, heeel goed waterdicht) neemt, ben je ervan verzekerd dat je nooit nat word. Alleen stinken ze wel Knipoog

boytjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 13:15

Ik ben nog aan het twijfelen wat voor winterjas ik ook wil. Loop al een paar jaar te zeggen dat ik een kingsland jas wil, vind ze alleen vrij prijzig. De nieuwe mode van harry's horse is ook leuk en betaal baar.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 13:54

Ik heb de zomer bomberjack van equi theme. De jas is wind en waterdicht, maar ongevoerd. Aan de hand van wat ik eronder aantrek, bepaal ik dus hoe warm ik het heb.
Als ik fanatiek ga trainen in de buitenbak, gaat er een shirtje onder. Als ik in de vrieskou buitenom ga stappen, gaan er twee dikke truien onder. Werkt perfect.

Hiervoor had ik een mountain horse, maar was hetzelfde principe. Zolang een jas wind en waterdicht is, ventilatiemogelijkheden heeft, en ruim genoeg valt, kan je er het hele jaar mee rijden.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 16:17

Lalidan schreef:
Ik heb de zomer bomberjack van equi theme. De jas is wind en waterdicht, maar ongevoerd. Aan de hand van wat ik eronder aantrek, bepaal ik dus hoe warm ik het heb.
Als ik fanatiek ga trainen in de buitenbak, gaat er een shirtje onder. Als ik in de vrieskou buitenom ga stappen, gaan er twee dikke truien onder. Werkt perfect.

Hiervoor had ik een mountain horse, maar was hetzelfde principe. Zolang een jas wind en waterdicht is, ventilatiemogelijkheden heeft, en ruim genoeg valt, kan je er het hele jaar mee rijden.

Idd ik heb ook zoiets in zomeruitvoering, maar die is niet waterdicht, anders is hij wel perfect te gebruiken in de winter. Maar voor de natte dagen wil is dus wel iets wat toch waterdicht is.

Aan pikeur had ik ook al zitten denken. Mss even op hun website kijken wat voor collectie er nu is.

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 16:18

Ik heb een winterjas van Kingsland en vind hem erg fijn Ja Nou moet ik wel zeggen dat ik een enorme koukleum ben, en dus echt een warme jas wil hebben Ja

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 16:20

Hier hetzelfde, even grote koukleum. Daarom dus dat hij ook warm moet zijn, ik rijd nl ook altijd buiten.
Ik zal eens rondkijken waar ze hier in de buurt kingsland verkopen

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 16:21

Ik rijd ook altijd buiten, vind het een erg fijne jas Ja

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 16:23

weet je of er een website is van kingsland?

Marthe__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 16:27

Ik zou ook z'n jas pakken Tong uitsteken

Marthe__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 16:29

& ik zou ook graag die website willen weten

ZoZenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 16:42

ja ik heb ook een mauntain horse

TRB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 16:45

ik vind de pk- jassen met bontkraag heel erg gaaf ... ik weet niet of ze erg warm zijn , maar ik vind ze eigenlijk ook leuk om gewoon aan te doen ..

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 16:47

Ik zou het niet weten, bij Divoza verkopen ze hem iig Ja

pros_zero

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 16:49

ik heb nog een mooie 3 in 1 jas, ook zeer geschikt voor de winter
nieuw, als je belang hebt pb maar of kijk in mijn advertentie Knipoog