Mijn vorige was een mountain horse. Was ik heel tevreden over maar je vind ze blijkbaar niet zo makkelijk. Verder dacht ik aan een kingsland, pikeur, eurostar,... bv. Mag ook een beetje mooi zijn natuurlijk.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Waterdicht is die ook, want tja, het regent helaas veel hiero
Maar als een waxjas (z'n hele lange die je over je benen kan doen, heeel goed waterdicht) neemt, ben je ervan verzekerd dat je nooit nat word. Alleen stinken ze wel
Lalidan schreef:Ik heb de zomer bomberjack van equi theme. De jas is wind en waterdicht, maar ongevoerd. Aan de hand van wat ik eronder aantrek, bepaal ik dus hoe warm ik het heb.
Als ik fanatiek ga trainen in de buitenbak, gaat er een shirtje onder. Als ik in de vrieskou buitenom ga stappen, gaan er twee dikke truien onder. Werkt perfect.
Hiervoor had ik een mountain horse, maar was hetzelfde principe. Zolang een jas wind en waterdicht is, ventilatiemogelijkheden heeft, en ruim genoeg valt, kan je er het hele jaar mee rijden.
Nou moet ik wel zeggen dat ik een enorme koukleum ben, en dus echt een warme jas wil hebben