Ik wil graag op wedstrijd, hoe werkt dat??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lisje85

Ik wil graag op wedstrijd, hoe werkt dat??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-07 17:04

Hallo allemaal!

Even kort mijn uitleg voor dat mijn vraag komt Lachen
Ik ben 22 jaar en rijd als sinds mijn 8e paard/pony
Ik heb alijd gereden op een manege, meerder lessen gevolg per week en daar later ook mijn lease pony gehad.
Helaas werd de manege gesloopt en daarna ben ik via andere manege's uiteindelijk gestopt omdat er de lol af was voor mij.
Sinds kort ben ik bijrijdster op een stalhouderij vlak bij een manege.
Dressuurtechnisch heb ik met de pony een
Op zich zou ik ter zijner tijd wel eens op wedstrijd willen, maar weten jullie hoe ik dit aan moet pakken?
Waar moet ik allemaal lid van worden, kan en of moet ik starten via een manege, en kun je ook alleen wedstrijden op een manege in de buurt of moet je echt altijd de hele regio door, dus ook op "uitwedstrijd" zegmaar?

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen want het begint wel weer een beetje te jeuken zal ik maar zeggen!

Anieke89

Re: Ik wil graag op wedstrijd, hoe werkt dat??

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 17:05

Volgens mij staat dit vermeld in de FAQ. ( viewtopic.php?f=29&t=533511 )
Voor officiele wedstrijden moet je in ieder geval eerst lid worden van een vereniging en van de KNHS. als je daar lid van bent kun je de papieren voor een startkaart aanvragen. Deze moet je dan invullen en dan heb je met een paar weken je startkaart + een setje coupons in de bus.
Dan zoek je bijvoorbeeld op http://www.startlijsten.nl een wedstrijd op waar je graag wilt starten. Je vult je coupons dan in en stuurt ze op naar de desbetreffende vereniging. Ongeveer een week van te voren komen dan je startlijsten online te staan en kun je zien hoelaat je aanwezig moet zijn.

Hoop dat het een beetje duidelijk is Knipoog

Sim

Re: Ik wil graag op wedstrijd, hoe werkt dat??

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 20:25

Zie de FAQ.