wat vinden jullie van de Petrie Standard???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LinZZZZ

wat vinden jullie van de Petrie Standard???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-07 16:43

Ik was eigenlijk benieuwd wat jullie van de Petrie Standard vinden. Zijn degenen die deze laars hebben daar tevreden over? Ik was namelijk laast bij een horselover keten en die zeiden eerlijk dat de coating van de Perfect zou kunnen gaan bladeren (wat ik toch wel veel op bokt lees) En dat wil je natuurlijk niet voor een laars die je toch al 199 euro kost. Toen zei ze dat ik beter de Standard kon nemen. Maar die is nog 100 euro duurder. Toevallig was er bij Huppa.nl een actie dat je 25% korting krijgt op alles dus ook Petrie laarzen. Ik heb nu de Standard besteld voor een paar 10 tjes meer als je Perfect. (€240) Maar zijn hier klachten over en waar moet ik op letten?

Fleur

Re: wat vinden jullie van de Petrie Standard???

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 18:38

Ik heb geloof ik de Perfect, maar als je die goed onderhoudt gaat de coating niet bladeren is mij verteld. En mijn coating is tot nu toe ook nog niet gaan bladeren, en heb ze toch al een tijdje.

LinZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-07 06:10

ja maar ik wilde dat risico toch liever niet nemen. Zul je net zien dat het bij mij wel gebeurd Knipoog

iTequilai

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 17:28

ja ik kende ook een meisje waarvan die coating er af ging. ze had die laarzen nog maar 2 jaar. maar als ze gepoetst waren glommen ze echt super!

LinZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-07 09:13

ja daarom vraag ik ook of iemand ervaringen met de standaard heeft want iedereen heeft de perfect Knipoog

ellen82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 10:28

Ik heb de standaard nu bijna 5 jaar en ze zijn nog prima! Ik poets ze alleen voor wedstrijden (met zadelzeep en onder de kraan, wat iedereen afraadt). Ze zitten echt super lekker en zien er ook nog prima uit Lachen Heb alleen een keer de hakken laten vervangen.

MoniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 12:19

[quote="ellen82"](met zadelzeep en onder de kraan, wat iedereen afraadt). [quote]

haha, doe ik ook! snap niet waarom dat slecht zou zijn.. Bloos