Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Denise82 schreef:Het voordeel is dat je in het ZZ-licht kunt proberen of het lukt en zo niet dan kun je gewoon Z2 blijven rijden, of natuurlijk goed oefenen!![]()
Tegen mij zeiden veel mensen dat ik het niet hoefde te proberen want daar werd zo goed gereden en mijn paard was niet goed genoeg en ik had zelf helemaal geen ervaring etc. Heb het toch geprobeerd en dat ging eigenlijk meteen vrij aardig. Ben nu net 2 keer Prix St George gestart, maar had de 2e keer wel 65,63%.![]()
Vind het ook een ervaring die ze me niet meer af kunnen nemen. Misschien vind ik wel nooit meer een paad waarmee het zo klikt, wil nu gewoon zien hoe ver ik kan komen. Maar moet zeggen dat ik hoger dan de Inter 1 niet zal komen, maar daar ook nog 60% rijden lijkt me ook goed genoeg!
Super hoor!!
Maar hij pakt tot nu toe alles heel goed en snel op en is zeer leergierig, Op wedstrijd is hij bijna altijd *klopt alvast af* werkwillig en doet hij altijd zijn best, is nooit schrikachtig en nooit vervelend. Voor nu een prima paard dus. We gaan eerst naar de Z toe, dan kijken hoe het gaat met de wissels, en tegen die tijd zien we wel weer. 

Kaitlin schreef:Ik zou het gewoon afwachten.
Zelf wou ik altijd graag wedstrijden rijden met m'n paardje, ongeacht niveau. Het is niet zo dat ik een bepaald doel had.
Nu iets meer dan 11 maanden later mogen we bijna Z starten, dat zou betekenen in 1 jaar van B naar Z.
Dus de kans is er dat ze het 'zwaardere' werk aan zou kunnen, komen we zo ver, ga ik het zeker proberen!! Maar luister wel goed naar mijn paard, lukt het, is het een droom die uitkomt. Lukt het niet, ben ik erg trots tot waar we gekomen zijn!
En dan hoogstens 2 x per mdn wedstrijd.. ook niet slecht vind ik.

osiris schreef:Dat aan de capaciteit van de ruiter en/of het paard.
)