Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar vind zo een dingen toch belangrijk dat ze op zulke website staan.
katiavl schreef:Dat heeft er niks mee te maken, als je een website maakt over anti chip, mag je toch op zen minst bewezen onderzoek plaatsen. Of bijzetten dat het een onbewezen waarneming is, waarbij ze vanuit gaan dat de chip de trigger is. Maar zonder concreet onderzoek kan je gewoon dat niet zeggen. En dan maakt het niet uit of je gewone particulier bent of niet.
Dat bedoel ik dus met concreet onderzoek, en zo breng je veel mensen op het verkeerde spoor. Ik ben niet anti of voor chip totaal geen belang aan. Heb zelfs geen paard meermaar vind zo een dingen toch belangrijk dat ze op zulke website staan.
Zeker als je een website maakt voor de waarheid
Hoop dat je me snapt, welk punt ik bedoel
zie zelfs pacemaker 
katiavl schreef:Heb nog een toevoeging gezet, zoals ik zij vind het ook verplicht maken ok, maar zonder controle of organisatie is er gewoon niks aan. Verbetering is in alles zo, zou slechter zijn als dat niet was geweest. Hoeveel zou irisscan kosten, is dat al geweten?
Maar zoals die in de orthopedie doen ze het er toch ook uit, vind ik wat lame hoor.
Waarom zou een dier met vijzen uit zen poot moeten rondlopen ook al is het been genezen? Heupkop enzo blijven er ook inzittenzie zelfs pacemaker
en effie tussen door erik lanaake (excuseer als ik zijn naam verkeerd spel) is dat die gekende holistische behandelaar?
joozz schreef:misschien een beetje offtopic hoor, maar plaats het toch ff:
wat als je niet gechipt hebt, en je paard komt te overlijden en moet worden opgehaald.... krijg je daar dan een hoop gedoe mee of wordt er dan niet meer naar de chip gekeken?
Ik weet nml dat als koeien niet ge oormerkt zijn, dat er dan een hoop gedoe bij komt kijken plus een hoge boete.