Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Alani schreef:In Bit van afgelopen maand staat een heel artikel over hem geschreven. Wellicht is iemand in je vrienden/kennissenkring hierop geabonneerd.
Na het lezen van het artikel krijg je in elk geval een beetje een beeld van hoe hij erover denkt en hoe hij vind dat je een paard moet trainen.
Foogul schreef:Ik organiseer samen met mijn vriend al een aantal jaren lessen van David. Voorheen in Drenthe en tegenwoordig komt David maandelijks in Aalsmeer en Ouderkerk aan de Amstel.
Persoonlijk heb ik erg veel baat bij zijn instructie. David geeft op een hele rustige en vriendelijke manier les. Streng naar de ruiter, maar vriendelijk naar het paard. David spreekt engels of duits, wat je het makkelijkste vindt.
Op welke stal komt David in oktober precies? Ik hoop dat je er veel plezier aan beleeft!
) QTdarling schreef:Jawel,humor heeft hij wel maar hij is vooral heel erg rustig.
Je moet erg goed luisteren om hem te kunnen verstaan. Het is vooral een rustgevende les waarbij je na afloop erg veel dingen hebt om over na te denken.

Ik zou me niet teveel zorgen maken om je les, Emilia. Relax! Het gaat goed komen, David laat iedereen in zijn/haar waarde. Geniet er gewoon van en steek er wat van op!
Sanneh14 schreef:Ik heb al verschillende artikels over hem gelezen. Het lijkt me echt super om een keer een clinic bij hem te rijden! Weten jullie toevallig ook of hij een keer in Friesland komt? Of, hoeduur het is om hem te regelenv oor een clinic?
Emilia schreef:Heeft hij ook een beetje humor?
Foogul schreef:Sanneh14 schreef:Ik heb al verschillende artikels over hem gelezen. Het lijkt me echt super om een keer een clinic bij hem te rijden! Weten jullie toevallig ook of hij een keer in Friesland komt? Of, hoeduur het is om hem te regelenv oor een clinic?
David geeft naast Aalsmeer ook lessen in Kuinre. Dat ligt in Overijssel en is niet ver van Wolvega. Misschien is dat wat voor jou? Meer info kan daarover krijgen bij "cinnic" hier op Bokt
ik zal haar morgen of vrijdag pm'en!!

) maar zijn manier van rijden spreek me wel aan, niet in de krul getrokken paarden met heleboel trek en schop werk, maar gewoon uit ontspanning, paard op eigen benen laten lopen
lijkt me erg intressant 
) in Kuinre, ben benieuwd

arans schreef:Hij komt binnekort ook naar onze stal.
) meer info sturen? Want ik ben wel geïnteresseerd......
ozymandus schreef:kee, wie was ook al weer degene die het in het Oosten van het land organiseerde? Ik wil graag een keer komen kijken en misschien straks lessen