Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Gjilke schreef:Hmm, hangt er vanaf hoe de vereniging het heeft geregeld dan?

Bleek dat ze die dus zelf voor je bestelde
) 
casperrr schreef:Ik zou dat even aan je vereniging vragen.
Mijn vereniging regelt alles voor ons, sturen coupons op naar wedstrijden, kijken wanneer je coupons bijna op zijn en dan bestellen ze zelf nieuwe. (was me eigen trouwens laast aan het afvragen wanneer ik een belletje kreeg of ik nieuwe wilde bestellen, dacht dat er geen eind aan kwamBleek dat ze die dus zelf voor je bestelde
)
Nibbit schreef:Ik doe het secreatariaat van onze club en alle coupons komen bij mij.
Ook als mensen ze zelf bestellen.
We raden de leden af zelf te bestellen, want dan komt er 2,75 administratiekosten bij van de KNHS. Daarom bestel ik altijd voor meerdere leden in een keer
TeeGee schreef:casperrr schreef:Ik zou dat even aan je vereniging vragen.
Mijn vereniging regelt alles voor ons, sturen coupons op naar wedstrijden, kijken wanneer je coupons bijna op zijn en dan bestellen ze zelf nieuwe. (was me eigen trouwens laast aan het afvragen wanneer ik een belletje kreeg of ik nieuwe wilde bestellen, dacht dat er geen eind aan kwamBleek dat ze die dus zelf voor je bestelde
)
Dat was bij ons eerst ook. Vereniging betaalde ook vooruit het startgeld.
Maar sinds startlijsten.nl en mijn KNHS er zijn, doet de club niks meer.
Ben ook heel tevreden over mijn vereniging! Altijd dolle boel, iedereen aardig enzo!