Alternatief dressuurbaan.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Heleen_B

Alternatief dressuurbaan.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-07 11:36

Binnenkort hebben we op de club een Open Dag. Vorig jaar hadden we een dressuurbaan maar dat was ontzettend veel werk om die weer helemaal schoon te maken na de tijd. Nu zat ik te denken, er moet toch wat simpelers zijn. Dus bijvoorbeeld gewoon bordjes en dan bij elk bordje een hekje ofzo?

Hebben jullie nog andere ideeen hoe je dit leuk op kan lossen?

(Geen idee waar dit topic moet staan, vandaar dat ik hem bij overig heb geplaatst Knipoog )

Pauline

Re: Alternatief dressuurbaan.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 12:52

Ik snap niet zo goed wat je bedoelt, je bedoelt een bak afgezet met hekjes? Volgens mij kun je gewoon klaphekjes huren bij een rijvereniging, en anders de letters uitzetten? Wel duidelijk zodat je weet waar iig min of meer de bakrand zou moeten zijn Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 12:53

Ik snap het ook niet helemaal

Maar als je bedoeld wat Pauline omschrijft zou ik alleen de letters plaatsen en alleen de heoken haals aangeven met afzetting.
Meer is niet nodig, doen ze hier op wedstrijd meestal ook niet Lachen

Puck18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 17:00

Inderdaad de hoeken afzetten en eventueel als je een erg grote dressuurbaan hebt, ook tussendoor nog een hekje bij B en E bijvoorbeeld. Hebben wij ook gedaan. Werkt prima.

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 17:09

Lage schrikdraad paaltjes en dik wit schrikdraad?? Wel in de hoeken en het midden van de lange zijde houten paaltjes om het draad op spanning te houden.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 07:56

Alleen de letters neerzetten. Je hebt van die letters die je in de grond kunt prikken. Je hoeft de hoeken niet eens af te zetten, op wedstrijd zie je wel vaker een geheel open rijbaan.