Je naam veranderd bij "Mijn KNHS"

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

cloris

Je naam veranderd bij "Mijn KNHS"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-07 09:16

Ik wilde net even startcoupons bijbestellen en ging inloggen bij "mijn knhs" zie ik tot mijn verbazing dat ik ineens een dubbele achternaam heb, getrouwd zonder het zelf te weten? Clown
Aangezien ik al eens een probleem heb gehad met verdwenen gegevens maar even direct gebeld met de vraag hoe of wat, de dame aan de telefoon was met dezelfde stomheid geslagen als dat ik was en heeft het maar even veranderd, geen idee hoe dat nou zo ineens veranderd kan zijn, vorige week stond het er nog goed, komt dit vaker voor?

Chupa

Re: Je naam veranderd bij "Mijn KNHS"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 13:41

Dat heb ik ook gehad! Echt precies hetzelfde! Ik snapte er geen bal van, ik had ook opeens twee achternamen Clown Bij een vriendin van me is het wel eens voorgekomen dat haar paard opeens anders heette. De KNHS snapte er zelf ook niks van.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-07 19:25

Chupa schreef:
Dat heb ik ook gehad! Echt precies hetzelfde! Ik snapte er geen bal van, ik had ook opeens twee achternamen Clown Bij een vriendin van me is het wel eens voorgekomen dat haar paard opeens anders heette. De KNHS snapte er zelf ook niks van.

Het komt dus vaker voor, heel vreemd eigenlijk he.. er moet toch iemand die namen veranderen want het gaat niet vanzelf lijkt mij Clown

DDDDDDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 19:40

dit heb ik nog nooit gehoord, maar het moet niet kunnen !