Ik twijfel heel erg wat ik wil aan schoenen + chaps. Wie weet ga ik nog eens wedstrijden doen (dat wil ik graag, maar op dit moment is paardlief er nog helemaal niet mee bezig), maar dan wil ik eigenlijk goede nette jodphurs (die goed aansluiten!! doen ze bij mij nooit...) met van die hoge chaps (zo met zo'n hoog boogje aan de bovenkant). Maar ja, die had ik dus, en die zakken enorm af... Ik weet niet of dat aan mijn been ligt of aan de chaps.. Ze waren van de Equitana, geen idee welk merk, duits iets.
Of ik wil iets sportiefs, dus laatst zag ik vette schoenen, iets van Spring Buck ofzo, vet tof!! Alleen die waren (uiteraard in combi, ik houd van combi, met chaps) iets boven mijn budget voor "leuk sportief".. Maar iets met een wat lagere schoen en een flexibele chap vind ik wel wat. Moet wel stoer blijven

Of iets er tussen in
Ik zag dus laatst ergens (paste ze niet, maar goed) van die hele lichte flexibele leren chaps, dus wel leer, maar wel elastiek er in en gewoon beweegbaar, wat ik ideaal vind, want dat vormt zich mooi naar mijn misvormde pootjes 
Ik heb een beetje korte beentjes en vrij dikke kuiten. Daarbij woon ik in Zwolle (de meest shop-ruiter onvriendelijke stad! maar 1 abnormaal dure ruitersport zaak!!!) en heb ik geen auto, dus kan ik niet ff lekker 3 keer ergens gaan kijken voordat ik kan kiezen, wat ik wel graag doe..
Dus, hierbij jullie hulp gevraagd. Hebben jullie de ideale combi voor mij. Mijn max budget is 150 voor de combi, dus ik heb wel iets te besteden. Ik vind Ariat niet mooi (gekke hakje), maar misschien zijn er uitzonderingen. Oja, en als je een foto hebt, graag!
Bedankt alvast voor de help!
Helaas zijn die gestolen/ergens blijven liggen in de vakantie