inschrijven??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Iinge_

inschrijven??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-07 13:24

ik weet niet of het hier goed staat hoor maar zo niet zou iemand het dan kunnen verplaatsen

ik wil me graag i9nschrijven voor een wedstrijd maar hoe zit dat met de startcoupon enz.. moet je die gewoon opsturen of moet je die brengen moet je eerst bellen.... Verward Verward wie van jullie kan het me even uitleggen want ik snap er niet echt veel van

alvast bedankt Bloos Haha!

Moska

Re: inschrijven??

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 13:40

Je moet lid zijn van een vereniging, meestal kan het wedstrijdsecretariaat je precies vertellen hoe en wat. Zij bestellen ook meestal de coupons voor je en geven je op, tenzij ze aangeven dat je het zelf moet doen. Dan moet je sowieso eerst het vraagprogramma eerst lezen van de betreffende wedstrijd.

Sofie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 14:23

www.startlijsten.nl en dan het adres van het secretariaat opzoeken, meestal ben je ingeschreven als je je coupon hebt opgestuurd

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-07 20:41

okee bedankt, maar kAN je gewoon je coupon insturen en krijg je het terug als er geen ruimte is of moet je eerst bellen??

sorry als ik erg dom overkom Bloos

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 13:20

Als je helemaal zeker wil weten of er nog plek is bel je even van tevoren. Maar ik stuur gewoon op tijd mijn coupons op, dan is het afwachten of je op de startlijst staat. Sommige verenigingen vermelden ook wel op Startlijsten.nl wanneer welke klasse vol is, en vanaf wanneer er een wachtlijst is.
Maar opgeven gaat dus gewoon door een (of meer) coupon(s) heen te sturen, het adres vind je op het vraagprogramma, net als de openings- en/of sluitingsdatum.
Succes ermee, en je komt niet dom over hoor, alle begin is lastig!
**edit** Als de klasse vol is houden ze de coupon voor evt plaatsing als er wat uitvalt. Daarna wordt deze terug gestuurd naar je vereniging of je thuisadres.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 16:39

-> WD V

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 16:46

Als de wedstrijd op korte termijn is, zou ik even mailen of er plaats is, en zo ja, dat je coupon eraan komt Lachen

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-07 16:58

okee bedankt Lachen ik denk dat ik het nu wel door heb Lachen Bloos