paard transporteren van Amerika naar Nederland

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sunscout

paard transporteren van Amerika naar Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-07 06:06

Hallo allemaal,

Afgelopen zomer heb ik in California op een ranch gewerkt en ben verliefd geworden op één van de paarden die ik getraind en gereden heb. De eigenaar kan hem niet gebruiken en wil hem verkopen. Ik heb de mogelijkheid gekregen van haar om hem te kopen maar nu moet ik natuurlijk het transport betalen. Ik ben nu aan het uitzoeken wat me dit gaat kosten (een hoop iig!). De eigenaar zei ook iets dat je het goedkoper kunt krijgen als je boxen deelt ofzo.
Heeft iemand enig idee wat de kosten zijn en hoe ik dit het beste aan kan pakken. Ik heb al wat emails gestuurd naar transportbedrijven waar ik nog op antwoord zit te wachten.

Alvast bedankt, alle tips zijn welkom...

Sammie

Re: paard transporteren van Amerika naar Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 17:07

Wat voor transportbedrijven zijn dat? Ik neem aan dat het bedrijven zijn die met paarden werken?

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 06:28

Ik heb op dit moment bij dit bedrijf 2 merries in quarantaine staan: http://ez2spotranch.com/
Zij regelen alles voor je. Ze halen het paard op bij de verkoper, regelen al het papierwerk voor de quarantaine, regelen de vlucht en reizen zelfs mee met de paarden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 16:12

Moet je hier eens kijken : www.ehs.be Lachen En die om een vrijblijvende offerte vragen. Voordeel van zo'n bedrijf is dat ze idd meerdere paarden op een stall steken, zodat de kosten voor iedereen laag blijven Lachen Anders moet je namelijk zelf 2 mee-reizende paarden zien te vinden.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 16:14

MarijeR schreef:
Ik heb op dit moment bij dit bedrijf 2 merries in quarantaine staan: http://ez2spotranch.com/
Zij regelen alles voor je. Ze halen het paard op bij de verkoper, regelen al het papierwerk voor de quarantaine, regelen de vlucht en reizen zelfs mee met de paarden.

Vind die 900$ nog erg meevallen. Ga toch ook eens neuzen naar een mooie paint *LOL*

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 19:16

Splash_ schreef:
MarijeR schreef:

Vind die 900$ nog erg meevallen. Ga toch ook eens neuzen naar een mooie paint *LOL*

Dat is alleen de quarantaine, kosten van de vlucht + invoerrechten e.d. komen er nog wel bij Knipoog