Haflingermerrie Neeltje H 29??????

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

IvarDonja

Haflingermerrie Neeltje H 29??????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-07 13:14

Hallo allemaal,

Ik plaats dit topic voor een vriendin en dit is echt de laatste poging! Sommige van jullie hebben misschien al vaker een topic van haar gelezen maar nu heb ik foto's en meer informatie.

Mijn vriendin heeft Kiara ( origineel Neeltje ) ongeveer 4 a 3 maanden geleden gekocht bij handelstal Jansen van den Hout. Ze heeft haar gekocht als een 3 jarige onbeleerde maar wel zadelmakke merrie met papieren. Achteraf blijkt het dus een 2jarige licht bereden merrie te zijn, waarvan ze de papieren nog steeds niet heeft. Ze heeft zomer exceem ( zonder het te melden bij verkoop ) en hoest(te) heel veel. We hebben al eens gehoord dat ze uit Duitsland komt, maar de ander zegt weer uit Belgie. Ze heeft ook een brandmerk op haar kont, en volgens mij staat er H 29, alleen het is niet super duidelijk.

Wij willen graag meer weten over haar, heeft ze uberhaupt wel papieren, hoe is ze in het verleden behandelt tegen de zomerexceem, wie waren haar eigenaren, wie zijn haar ouders, waar komt ze vandaan? Met andere woorden alle informatie is welkom!!!

Hier een paar foto's van haar:

http://img240.imageshack.us/img240/8467/s0137tr2.jpg

Hier nog bij handelstal Jansen van den Hout met een stagaire en Kris ( de eigenaresse )

Afbeelding

Hier ook nog bij Jansen van den Hout in de bak met Kris.

http://img112.imageshack.us/img112/1278 ... 046bl3.jpg

Haar hoofdje inmiddels bij ons op stal

Afbeelding

Bij ons op stal in de longeerbak.

KEN JE DEZE PONY OF IEMAND DIE HAAR KENT? Weet je meer over haar oid? Alle informatie is welkom!!!!!

Tanja

Re: Haflingermerrie Neeltje H 29??????

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 06:30