Ik wil eigenlijk wel eens een nieuwe.Probleem is alleen dat ik blijkbaar een raar hoofd heb
van bovenaf gezien nogal smal en lang, dus de afstand van voor naar achter is vrij groot. En van links naar rechts juist niet. Ik zie altijd zo veel verschillende leuke/mooie/stoere caps in de winkels liggen maar... die passen dus allemaal niet! Zelfs de grootste mannenmaten (60 ofzo
) klemmen op m'n voorhoofd, maar bij m'n oren past er dan aan beide kanten wel zowat een hele vuist bij.
De cap die ik nu heb, past natuurlijk wel. Hij zit zelfs een beetje ruim. Ik weet alleen niet meer welk merk het is... Het is wel zo'n 'ouderwets' model van fluweel, en die wil ik ook weer, want die Casco dingen vind ik echt vreselijk,zo hoog boven op je hoofd
Wie herkent dit probleem en kan me vertellen welke cap ik moet gaan kopen
(ik zou het liefst een GP willen maar die pasvorm is helaas niet aan mijn hoofd besteed... nou ja, is wel beter voor m'n portemonnee, dat wel
)

Die kon je met klittenband verstellen en zat echt heerlijk. Ik was laatst nog in de divoza, alles gepast... niet paste. Alles knelde voor en zat opzij te los
hopeloos