Hoe begin ik aan mn Kur ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Goof89

Hoe begin ik aan mn Kur ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 12:14

Miss zijn er al topics over, excuses dan maar mag ik de link dan want met zoekfunctie kom ik er niet .. Lachen

Nu.. Ik wil eens gaan beginnen aan mijn kur, de allereerste om presies te zijn.
De muziek heb ik eigelijk al, alleen heb ik nog vragen over "hoe begin ik nu"
Ipod in mn oren en beginnen rijden of eerst al een ruwe schets-kur maken ?
Kennen jullie ook een goed en makelijk(er) programma om muziek sneller/trager te laten afspelen en om overgangen te maken in de muziek?
Ik ben echt nog helemaal onervaren daarin dus alsjeblief hulp gevraagd Haha!

Cyntje

Re: Hoe begin ik aan mn Kur ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 12:16

Je kunt beter eerst zorgen dat je choregrafie klaar is, je proef dus met alle onderdelen erin Knipoog

Daarna ga je je proef rijden en filmen, het liefst een aantal keren zodat je het juiste tempo te pakken hebt en de best gereden proef.

Deze zet je op je pc en begin je je muziek toe te voegen met Windows Movie Maker Haha!
Zo maak ik ook al mijn küren en opdrachten en vind ik het makkelijkst werken Knipoog

Succes ermee! Lachen

Goof89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 12:56

Héé ja Lachen Lachen Kheb het programmetje eens open gedaan en met oude filmpjes al eens geprobeerd, niets te simpel in het begin maar lijkt me zeer zeker te doen als je het wat kent Haha! Kzie het helemaal zitten , Bedankt !

Riannneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 14:03

Ik wil er ook mee gaan beginnen, maar zat ook met het zelfde probleem als jij... ga dit ook maar is proberen.. Heb er veel zin in Lachen en jij ook succes ermee he! als ie af is moet je hem maar op bokt zetten kunnen we meegenieten..

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 14:08

windows moviemaker is daar erg prettig voor, zeker ook voor de beginnende kur makers Clown
Ik denk dat, naarmate je er vaker mee werkt, je kuren veel mooier en professioneler zullen worden, maar ook als beginner krijg je er een prima kur mee in elkaar Lachen

En verder inderdaad choreografie maken, paar keer doorrijden. Dan filmen (of bij gebrek aan camera tijd van de gangen enz opnemen met stopwatch) en op basis daarvan muziek maken.
En dan met muziek weer rijden, kijken of er dingen aangepast moeten worden en zo niet: klaar Haha!