Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
fijn om te horen, ben van plan er één aan te schaffen, maarja het is nogal een bedrag.. dus wil wel zeker weten dat het een goede aankoop is

Emilia schreef:Neem niet de licht blauwe! Die is zo vies
Emilia schreef:Neem niet de licht blauwe! Die is zo vies
. Als deze overleden is komt er zeker een nieuwe maar dat gaat nog wel even duren denk ik.... Royaltjuh schreef:Ik weet niet welke Kingsland jas jij bedoelt, maar de mijne heb ik niet aan in de winter hoor, veelste koud!
Ik heb 't bombermodel. Dat is wel een erg fijne jas maar meer voor 10+ temperaturen. Onder de 10 graden trek ik écht een dikkere jas aan.
Maar prijs/kwaliteit is goed, hele fijn jas!

Loesje88 schreef:Royaltjuh schreef:Ik weet niet welke Kingsland jas jij bedoelt, maar de mijne heb ik niet aan in de winter hoor, veelste koud!
Ik heb 't bombermodel. Dat is wel een erg fijne jas maar meer voor 10+ temperaturen. Onder de 10 graden trek ik écht een dikkere jas aan.
Maar prijs/kwaliteit is goed, hele fijn jas!
Op de divoza site zul je hem vinden bij jacks
gezien er gevoerd staat, lijkt dit mij de winterjas versie. en naar deze ben ik dan ook opzoek
Het is idd wel de gevoerde, er is ook een ongevoerde maar die heb ik dus niet. rowo schreef:Ik heb de winterjas en heb die zelfs zomers aan...
*jeej, ben niet de einge*

Royaltjuh schreef:rowo schreef:Ik heb de winterjas en heb die zelfs zomers aan...
Haha ik ook!*jeej, ben niet de einge*

) hij zit lekker maar als het echt heel koud wordt van het winter zal ik er wel wat onder doen een fleece vest ofzo, maar dan zit ik ook achterop een kar wat erg koud is. rowo schreef:Ik vind het een mega fijne jas en vind het wel fijn dat ik er een dikke trui onder kan doen. Meerdere lagen is warmer dan 1 dikke.
Ik heb ook nog een jas van Equitheme, die uit de wintercollectie van afgelopen jaar (bruin/blauw en grijs/roze) en die is wel een heeeel stuk warmer, Maar als je daar weer een trui onder doet is het haast weer te warm. En zit ook minder fijn trouwens.