kavama schreef:ikke : Zwarte trailers zijn voor sukkels (excuseer de uitdrukking),
Waarom worden ze in Godsnaam dan gemaakt, dan zijn dat ook zware loosers dan, hoe durven ze een zwarte trailer te bouwen zeg !!
Nou krijg ik binnenkort zeker ook de dierenbescherming op m'n dak, ik heb een donkerblauwe.
Is iemand die een zwart paard heeft ook een sukkel ??
Dat moet je niet tè letterlijk nemen. Ze worden gemaakt omdat er altijd mensen zijn die zo nodig elke dag willen poetsen
Op een zwarte trailer zie je ALLES, elke zandkorrel, elk stofje, elk krasje, niets blijft verborgen. En helaas, donkerblauw is nauwelijks beter.
Nee, ik stuur niet de dierenbescherming op je af, ik vraag me hooguit af of je niks beters te doen hebt dan je trailer te poetsen
Datzelfde geldt voor een zwart paard en ja, ik hèb een zwart paard en nee, hij ziet er niet uit; hij is goor, so what!
mariellede schreef:het temperatuurverschil maakt bijna niets uit hoor of je trailer nu zwart is of wit.
Zwart is veel en veel mooier.!!
Ifor vind ik persoonlijk niets, Ik zou eerder voor de Mustang (is extra lang) gaan
1e klas middelbare school natuurkunde deden we al proeven met temperatuurverschillen bij witte, zwarte en glanzend gepolijst RVS potjes en ja, daar zat een duidelijk meetbaar verschil in!
Voor de rest, poets ze. TS mag niet klagen dat ze niet gewaarschuwd is