Ik weet niet waar ik dit moet plaatsen, hoort het ergens anders sorry daarvoor
, maar het gaat wel over school en werk iig wat ik er voor nodig heb 
Ik zit met een probleem, ik ben 1,62 ongeveer en heb nogal dikke kuiten.
Voor mijn nieuwe school had ik schoenen met stale neuzen nodig, dus ik dacht doe ik meteen schoenen waar je ook mee kan rijden (niet van die grove werkschoenen zegmaar). Wij die gekocht (best duur) en toen de chaps, ik chaps passen helemaal niets wat ik paste, ik heb dus maat XXL nodig, het leuke is dan dat je allemaal chaps heb die tot over je knieën vallen.
Dr werd mij in die winkel verteld dat er dan wel Kieffers waren voor mij die had je in allerlei maten van S tot XXL en dan verschillende lengtes, ik blij in de hoop toch nog wat te vinden, Ondertussen ook een broek besteld.wij 2 weken erna ongeveer terug om de broek en de chaps op te halen. Het begon al dat ze met de verkeerde broek aan kwamen zetten, daarna moesten ze me chaps nog zoeken komen ze aanzetten met maat XL, nou die paste ik uiteraard niet, dus ik zeggen ik had XXL besteld. Bestaan die dus helemaal niet
ging weer lekker. Dus ik was niet helemaal blij meer toen, ik denk dat we daar minstens een uur hebben gezeten. ( we werden ook niet echt geholpen want ze waren aldoor met andere dingen bezig
)maargoed, ik wou het verhaal even kwijt, sorry
lichtelijk gefrustreerd 
en ik had ook nog een vraag, Zijn er niet meer mensen die last hebben van het zelfde probleem? ik ben toch niet de enigste met korte benen en dikke kuiten? hoe lossen jullie dat op?
bedankt voor het lezen
)
Zie mijn onderschrift!