Mij heb je altijd horen zeggen dat ik zó ontzettend tevreden ben met deze laarzen. Tot vorige week en vandaag...
Ik heb ze nu iets langer als een jaar en zijn lekker ingelopen. Vorige week woensdag zaten ze onder de modder van het land, dus ik met de spuit even ze schoonspuiten. Voel ik ineens nattigheid aan de achterkant van mn laars, bij m'n enkel! (daar waar het dan indeukt zeg maar, als ze ingelopen zijn) Verdorie, nou goed.. Het kán nog. Toen vandaag, lag 1 laag van m'n hak ineens midden op stal! Ik wil dit dus graag laten maken, die hak sowieso. Maar moet dat bij de schoenmaker, of kan ik ook terug naar Divoza (heb ze bij divoza gekocht) met de klachten, dat ze 'm laten maken, of zelf maken. En zoja, moet je hiervoor betalen?
Ik heb precies het zelfde probleem!! Ook dat ingedeukte bij je hiel maar dat is bij mij gescheurt omdat hij zo ingezakt is niet eens heel veel nou en ik heb ze misschien al 2 jaar maar ik heb ze amper aan gehad ik denk als ik het zo schat van die 2 jaar dat ik ze maar 7 maanden intensief heb gebruikt. Ik ben ook benieuwd ik zou ze denk niet meer kunnen laten maken bij de winkel zelf ik heb ze bij de hyporama vandaan. Maar weet iemand misschien hoeveel dat gaat koste? Zou het wel zonde vinden als hij daalijk helemaal door scheurt! xxx