Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Laura_horse schreef:De eigenaar wou graag een contract. Met daarin ook dat hij niet verantwoordelijk is voor als er iets met ons gebeurd.
Laura_horse schreef:marieke_ ; dat zij ik ook al of hij er niet beter een kon maken maar hij zij van ja als jullie hem maken dan kunnen jullie er een beetje inzetten wat jullie vinden enzo. en hij had opgeschreven wat hij er in wou hebben enzo

Itsmy1987 schreef:Laura_horse schreef:De eigenaar wou graag een contract. Met daarin ook dat hij niet verantwoordelijk is voor als er iets met ons gebeurd.
jullie zijn toch minderjarig??? dan heeft het toch geen zin om er verantwoordelijke regels in te zetten voor het geval er iets met jullie gebeurd, of zie ik dat verkeerd
Laura_horse schreef:Itsmy1987 ; Ja maar onze ouders moeten ook ondertekenen en dat het zeg maar hun verantwoordelijkheid is dat ze osn op romy laten rijden enz. Zodat hij nietmeer verantwoordelijk is
De eigenaar van het paard blijft verantwoordelijk tenzij jij er iets idioots mee doet. LiNdA1986 schreef:Een contractje is heus niet zo'n slecht idee.
Dat is makkelijk, want dan staat alles op papier.
Maar ik vind wel dat de eigenaar zoiets hoort te maken...
Tenminste, dat is wat ik ervan begreep. Zeker in het geval van aansprakelijheid heeft contract op deze manier weinig zin