selectie wedstrijden of kringselectie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Elodie1

selectie wedstrijden of kringselectie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-07 22:19

Het is mischien heel sneu aangezien ik al in t M1 start.... maar kunnen jullie me mischien uitleggen wat selectie wedstrijden en kringselecties inhouden hoe werkt het? kan iedereen daar aan mee doen... ik zat namelijk voor wedstrijden te kijken en de plek waar ik graag wil starten heeft die datum "eerste kringselectie" dus vandaar... heb er wel eens van gehoord maar wat het inhoud.... ? Jullie alvast bedankt. Haha!

Groetjes

Anoniem

Re: selectie wedstrijden of kringselectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 07:44

Is voor ruiters uit die kring de eerste wedstrijd die meetelt voor de selectie voor de regiokampioenschappen. Vaak is het zo dat er (bv) 5 wedstrijden worden uitgeschreven, degene die dan over (bv) 4 van die wedstrijden het beste hebben gereden, mogen naar de regio.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 08:45

Welke kring rij je voor?

Bij de kring waarvoor ik rij, hebben we alleen een kringkampioenschap. Dus geen andere selecties, gaat het op die ene dag slecht dan heb je gewoon pech.

Bij onze buur kring hebben ze 3 selecties, waarvan er 2 meetellen en een kringkampioenschap. Aan de hand van die 2 selecties en het het kampioenschap wordt de kringkampioen berekend. Daar valt dus het minste resultaat af.

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 08:57

Via de website van de kring waar je vereniging bij hoort kan je meer informatie krijgen over de selecties en kringkampioenschappen.