Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heb zelf geen ervaring met leren laarzen, maar mij lijkt dat je optrekkers gewoon bij de ruitersport gehaald kunnen worden? of iig daar waar je laarzen vandaan komen 
Ludora schreef:Kom je er helemaal niet in of zitten ze te strak. Als je er niet in komt moet je ze terug brengen, dan hebben ze ze gewoon niet goed aangemeten.
Als ze te strak zitten moet je ff pijnlijden, dat hebben we allemaal. Je kan ze wel laten oprekken, maar dat zou ik met een nieuwe laars nog niet meteen doen !
pinkyhorse schreef:bij de schoenmaker?

angeIique schreef:Waar vind je tegenwoordig nog een schoenmaker, iedereen koopt toch nieuwe schoenen als ze stuk gaan.
angeIique schreef:pinkyhorse schreef:bij de schoenmaker?
Waar vind je tegenwoordig nog een schoenmaker, iedereen koopt toch nieuwe schoenen als ze stuk gaan.
lejo schreef:angeIique schreef:Waar vind je tegenwoordig nog een schoenmaker, iedereen koopt toch nieuwe schoenen als ze stuk gaan.
Nou zelfs op de grote stations zitten ze hoor en in ieder dorpje van enig formaat ook, die zijn er echt nog wel genoeg en goeie ook!
angeIique schreef:Ik heb er nooit op gelet dan.