Zelf scheer ik altijd anderen paarden, en heb verleden jaar mij eigen ijsco ook twee keer geschoren. Nu is het eigelijk nog wat vroeg, maar ze begint al echt een vacht te krijgen. Nu denk ik er aan om nu alvast een stuk boeg te gaan scheren, zo heeft ze het niet gelijk koud,maar kan wel de warmte er al wat beter uit.
wat vinden jullie?? dat ik haar dan dit jaar 3 keer moet scheren maakt mij niet uit ik heb een scheermachine dus dat is geen probleem.
Ik scheer mijn kwpner pas einde oktober (tenzij hij al meer vacht krijgt) en nog eens in februari, ik scheer zo "vroeg" omdat hij dan al een beetje terug vacht krijgt, hoef je een dek minder op hebben ze het niet zo snel koud en zijn ze minder fris wat wel makkelijk is in een propvolle bak...
ik wil dus nr. 11 doen, maar dan nog iets minder alleen de boeg en dan twee rijen op de luchtpijp en onder de rechterkant van de manenkam omdat daar haar dikke bos haar hangt. gr.
Volgens mij kan dat geen kwaad. Waar je alleen inderdaad rekening mee moet houden is dat als je al zo vroeg scheert je vaker moet scheren, omdat de wintervacht nog verder door moet komen...
Kun je niet beter zes scheren zonder de kaak? of negen? Ik scheer nummer twee
heb gemerkt dat als je de boeg en luchtpijp scheerd dat er al veel warmte weg kan. verder in de winter wil ik wel jachtmodel scheren, maar dan komt er ook een deken op.
ga zo maar naar stal me pony mishandelen met de scheermachine. foto's volgen. gr.
geen fot's gemaakt, het viel mij echt mee wat er af kwam. je ziet het bijna niet doordat er nog geen echt kleurverschil in zit. maar pony was met lessen wel zeker minder nat. gr.