Snel drogen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

Snel drogen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-07 17:05

Ik heb me vandaag met concours geplaatst voor de finale van morgen. Nou zou ik graag dezelfde rijbroek en schabrak gebruiken.

Weet iemand of een rijbroek met kunstleren zitvlak en een Ankypad op het koude programma van de wasdroger gedroogd kunnen worden en zo ja:hoe lang zoiets ongeveer duurt?
Of andere tips om ze snel droog te krijgen zonder dat ik ineens maat Shetlander en kindermaatje heb?

Ineke2

Re: Snel drogen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 17:16

Je Ankypad is als je aan de waslijn hangt morgen echt wel droog hoor Ja
Je rijbroek weet ik niet... Ik heb geen rijbroeken met leren kont... Zonder leer kunnen ze wel in droger als het echt moet...

Up_to_Date

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 17:17

Het is best warm nu dus als je het buiten hangt, is het morgen wel droog.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-07 17:23

Wij hebben geen buiten, dus het zou op het droogrek binnen moeten en uit ervaring van vorige keer weet ik dat alles morgenochtend nog klam is Clown

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 17:27

Als je geen andere broek hebt of bang bent dat de broek krimpt in de droger, zou ik hem niet wassen en er zo weer instappen. De jury kan niet zien of de viezigheid van de vorige dag of van dezelfde dag is Haha!

Ik heb zelf een keer een pikeur broek met leren kniestukken in de droger gehad, en dat was ook geen succes. Maatje kind was het niet, maar echt lekker heeft hij daarna nooit meer gezeten.

Schabrakken heb ik nooit in de droger gehad, kan daar niet over meepraten.

pinkyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 17:29

kan je je broek niet ergens hangen waar de zon erop schijnt? (als er zon is Knipoog )
Noodplan-> haardroger Haha!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-07 17:30

En die had je ook op de koude stand gezet Cassidy? Want dan probeer ik het niet, het is nl. mijn enige goed passende rijbroek zonder kapotte ritsen of schurende klittebandjes Tong uitsteken

Het wassen is helaas te laat, alles zit al in het wasmachine Clown Was ook wel nodig hoor, ik snap nooit hoe andere mensen zo mooi wit blijven want ik kom altijd als varken thuis Nagelbijten / Gniffelen

Oeh, de fohn is ook een idee maar kan het daar wel tegen dan? Want dat lijkt me hetzelfde idee als de droger ongeveer.

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 17:32

Óf de broek naar iemand brengen als je hem gewassen hebt (ff snel programmaatje) en dáár nog even in het avondzonnetje hangen, dan issie morgen zéker wel droog hoor (zeker als je centrifuge op 1200 toeren minimaal kan).

Zo niet, zou ik er morgen zo weer in stappen als ik jou was!

Maar ja, moet je vroeg (sorry weet ik niet meer en kan ik vanaf hier niet zien wat je geschreven had) maar anders optie om het morgen anders nog in het ochtendzonnetje uit te hangen als je op stal bent ofzo. Schijnt morgen weer lekker weer met zon te worden (hopelijk dus ook waar jij woont) maar anders voelt zo n vieze klamme broek aan je billen en benen wel érg vies hoor!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-07 17:35

Ik weet het Haha!
Ik moet hem om half 5 vannacht aan, want ik moet om half 10 rijden, errug ver weg Knipoog

missK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 18:02

tja tis dr niet echt weer voor maarre ik zeg; verwarming aan... Misschien in 1 kamer van je huis? En anders idd de fohn... Heb niet echt ervaring met rijbroeken in de droger, maar met zitvlak lijkt me niet echt een goed idee.
Oja nog gefeliciteerd en succes morgen Haha!

Rachelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 18:04

urielle, ik was het gewoon niet Bloos
moet zeggen dat alles nog aardig wit is Knipoog
maar ik vind niks zo erg als een klamme rijbroek, dan maar een beetje vies Bloos

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-07 03:58

Nou, ik heb het even getest. Het kouddroogprogramma van de droger duurt 12 minuten. Bloes is 1 keer geweest, dekjes en rijbroek 3 keer. De bloes en Ankypad zijn droog, rijbroek is nog nat. Dus: klamme rijbroek aan mijn kont want ik ga echt geen parade rijden met een open gulp Nagelbijten / Gniffelen

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 19:48

Haha voortaan als je weer in zo'n noot situatie zit pak de fohn helpt ook goed.
Ik doe dat altijd met een spijkerbroek als ie zeg maar nog een beetje klam is leg ik hem op de grond en doe ik de fohn in me broeks pijp en sla ik zeg maar de bovenkant om zo dat ie bol komt te staan.
Dan is hij zo droog ik zou het alleen bij je lere rij broek niet doen maar hem gewoon vorzichtig droog blazen met de hand het duurt even maar helpt wel!!