Königs Favorit Benelux

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sissie

Königs Favorit Benelux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-07 12:35

Heeft iemand ervaring met deze laarzen? Ik vind ze zo goedkoop lijken voor Königs (op de site van Emmers kosten ze €257 Klik ).

Momenteel heb ik de Cavallo Weltmeister, maar die zit me niet meer fijn. Vandaar dat ik op zoek ben naar andere laarzen. Tips zijn dus welkom!

SkyMarian

Re: Königs Favorit Benelux

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 13:17

viewtopic.php?f=118&t=808328&hilit=

Ik heb ze in bestelling staan bij de ruyterij. Deze laarzen zijn goedkoper omdat ze gebruik maken van kleinere delen leer. De kwaliteit is niet minder. Schuin voor aan de binnenzijde van de laars zit een stiknaad. Je ziet er imo vrij weinig van. vind je dit niet mooi kun je op dezelfde plaats een rits laten zetten. Waar ik het gekocht heb zou het mij 145 euro extra kosten.
Ik zelf heb het niet gedaan aangezien ik verder prima in mijn laarzen kom en me niet stoor aan de naad.
Tevens is de bevestiging van de zool en het type zool iets anders als bij de duurdere königslaarzen.
De zool is 1 maal gestikt en 1 maal verlijmd als ik het goed zeg.

Ik was zelf zeer gecharmeerd van de laars. Ik heb ze in de kleur sherry (roodbruin) besteld en moet ongeveer 4 tot 6 weken wachten.

sissie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-07 16:11

Oh ja, ik had natuurlijk net zo goed de zoekfunctie kunnen gebruiken Bloos Helemaal vergeten! Bedankt voor je uitleg sjakie!

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 16:15

Waar je ook rekening mee moet houden is dat er geloof ik 2 uitvoeringen van zijn. Zover als ik mij kan herinneren had emmers de rundlederen versie. Bij www.deruyterij.nl (eindje uit de richting voor je Knipoog ) heb ik de kalfslederen variant besteld. Deze is 299,- in het zwart. Voor een kleurtje komt er 50 euro bij.

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 13:37

Ik heb ze bij Van Rijs in Zevenhuizen (ZH) gekocht. Geen levertijd, gewoon gepast en gekocht. Heerlijke laarzen, snel ingelopen en ze rijden fantastisch. Knipoog

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 13:40

Bij mij is de levertijd puur vanwege het bruine kleurtje. Die liggen niet op voorraad.
Heb je toevallig een plaatje van jouw laarzen betteke?

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 13:45

Nee die heb ik niet, maar het zijn dezelfde die bovenaan in het topic staan.
Bovendien kan ik geen foto's plaatsen, ben nogal Blond . Haha!

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 13:49

Ik heb ze in de winkel wel gezien, maar was benieuwd naar het plaatje als iemand ze aan heeft Haha!
Maar het lijkt me echt een super laars. Ik hoop dat ze met 4 weken al klaar zijn dan hoef ik er nog maar 2 Schijnheilig
Ik geloof best dat ik mijn petrie perfects niet meer zo heel snel zal aantrekken Clown

sissie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-07 15:15

Ik ben eigenlijk vooral ook benieuwd naar hoe die stiknaad eruit ziet!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 19:41

sissie schreef:
Ik ben eigenlijk vooral ook benieuwd naar hoe die stiknaad eruit ziet!

Ik kan de foto niet meer vinden die op internet stond, maar die naad was voor mij een reden om de laars niet te kopen.

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 20:10

De stiknaad moet je echt in het echie gezien hebben. Ik denk dat je de plaat van GéJé bedoeld germie?
Zover als ik van hem begreep was de naad in die foto ook wat bewerkt om het duidelijker in beeld te brengen. Op de werkelijke laars valt het heel erg mee Lachen