Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Kafue schreef:en bijt me toe of ik dat nooit meer wil doen en of ik werkelijk zo stom en onverantwoordelijk was.
Kafue schreef:Hij riep me even nog toe dat kinderen op een concours helemaal niet toegestaan waren.
shan schreef:Ik kan het me eigenlijk goed voorstellen dat het niet mag.
Je bent, ook voor je paard, in een vreemde omgeving met veel andere paarden erbij.
Had ze trouwens een cap op???
Urielle schreef:Kafue schreef:Hij riep me even nog toe dat kinderen op een concours helemaal niet toegestaan waren.
Nou wordt ie nog mooier

)
Citaat:Nee maar ze was geen deelnemer dus dat scheelt alleen deelnemers moeten een cap op.
Ga overigens wel een cap voor haar aanschaffen.
shan schreef:voortaan kind misschien thuislaten met oppas oid?
Urielle schreef:shan schreef:voortaan kind misschien thuislaten met oppas oid?
Is goed, ik moet vannacht om half 5 weg, ben jij om 4 uur bij me?
Als ik word geselecteerd voor een zondag, zondag hetzelfde, maar dat kan ik niet van te voren zeggen dus je moet het voor de zekerheid maar vrijhouden
Dus zolang het met lange teugel gebeurt, mag het volgens de reglementen.Urielle schreef:Bij mij gaat mijn vriend mee maar ik weet niet hoe het bij Kafue gaat, maar op het kind letten, groomen en voorlezen komt erg nauw. De mijne is nog klein en blijft dus nog braaf in de auto maar met een ouder kindje is dat al moeilijker. Familie zit ook echt niet te wachten op dat jij elk weekend je kind komt dumpen (want daar komt het dan onderhand wel op neer), als ze al dichtbij genoeg wonen om zoiets mogelijk te maken. Niet starten is bij ons thuis iig geen optie, de sport gaat altijd door.
janouk schreef:In het dressuurreglement staat dat je op het voorterrein helpers/verzorgers je paard mag laten uitstappen, mits het aan een lange teugel isDus zolang het met lange teugel gebeurt, mag het volgens de reglementen.
(verstandig is het niet).