Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

rissa schreef:Ik heb werkelijk geen idee hoeveel het kost en of je het wel zelf kan doen. (Volgens mij hangt dat van de soort trailer af). Maar betonplex is een goede stevige trailerwand. Denk er dan ook aan om de vloer te bekijken op zachte plekken en ook weer dicht te kitten.
Misschien kan je eens info vragen bij een aanhanger/trailer bedrijf. Succes

Megamutsj schreef:Wat je kan doen is gewoon voor platen kijken op marktplaats, ook gewoon tweedehands. Als ze maar kwalitatief goed zijn. Wat je ook kan doen is bijvoorbeeld een plank oid. op de rotte plek zetten als tijdelijke vervanging.
anneliesdj schreef:ik had het tegen jou ja, als de vloer goed is dan is ie natuurlijk goed maar het is geen overbodige luxe om die ook regelmatig eens heel goed na te kijken.
zorg dan wel dat dit een plaat is die niet roest en dat je m verlijmd met de wand, anders komt er water tussen en gaan je platen vanzelf weer rotten.Citaat:er werd ons aangeraden deze aan de binnenkant te voorzien van een jizeren plaat ..
iemand daar ervaring mee ?

nickyu schreef:er werd ons aangeraden deze aan de binnenkant te voorzien van een jizeren plaat ..
iemand daar ervaring mee ?

rissa schreef:Dat is duidelijke taal ikke. De prijs valt me eigenlijk wel mee.
Ik kreeg ook nog als tip om de kopse kanten van de vloer ook in een goede verf te zetten, dit schijnt niet zo vaak te worden gedaan namelijk.
ikke schreef:Dat is een unterstatement. Zeg maar gerust dat het nooit gebeurt. Alleen trailers die door slimme eigenaren worden opgeknapt, krijgen goede verflagen op alle delen. Dat is namelijk een zeer arbeidsintensieve en dus zeer dure actie, wat dus door een bedrijf zelden of nooit gedaan zal worden.
ikke schreef:Dat is een unterstatement. Zeg maar gerust dat het nooit gebeurt. Alleen trailers die door slimme eigenaren worden opgeknapt, krijgen goede verflagen op alle delen. Dat is namelijk een zeer arbeidsintensieve en dus zeer dure actie, wat dus door een bedrijf zelden of nooit gedaan zal worden.