Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Barbara_m schreef:Ik denk dat mensen niet zitten te wachten op ongekwalificeerde instructeurs zonder diploma die 1x een winstpunt in het Z1 gereden hebben. Die vind je op iedere hoek van de straat.
Ervaring, opleiding en eigen rijkunst + prestaties is van groot belang.
Weet niet of dit over de TS gaat of in het algemeen
Maar ik zie overal advertenties van mensen die net Z zijn zonder diploma en die gelijk willen lesgeven.. liesje23 schreef:Is er veel vraag naar instructeurs + Z in de regio Drenthe/Groningen/Overijssel?
En dan voorname voor de privelessen en/of verenigingslessen.
Of is er eigenlijk weinig vraag naar?
Roxx schreef:'t Is maar net hoe je "instructeurs + Z" leest: bedoel je daarmee instructeurs die zelf + Z zijn, of instructeurs om + Z les te geven?
Je ziet wel, goed lezen is moeilijk, maar goed schrijven ook!
liesje23 schreef:Overigens is bekend dat er in deze provincies weinig of zeker minder ruiters en amazones actief zijn boven het Z2.
Dus zal er ook minder vraag zijn naar instructeurs die boven dat nivo les kunnen geven.

Barbara_m schreef:Ik denk dat mensen niet zitten te wachten op ongekwalificeerde instructeurs zonder diploma die 1x een winstpunt in het Z1 gereden hebben. Die vind je op iedere hoek van de straat.
Ervaring, opleiding en eigen rijkunst + prestaties is van groot belang.
Rieja schreef:@Belmondo: nou een beetje vriendelijker kan ook wel...
Ik denk dat of er vraag is naar instructeurs die boven het Z rijden, ook te maken heeft met de mentaliteit van de mensen. Ik en misschien wel meer mensen in deze regio nemen genoegen met een instructeur die geen grand prix rijdt, dat vind ik niet nodig voor mij als basisruiter. Dat gerenommeerd hoeft van mij niet zo nodig. Ik heb weleens het idee dat dat in andere delen van het land anders is (maar misschien zit ik er helemaal naast hoor).
Maar ik hoor nooit dat mensen geen instructeur kunnen vinden trouwens, er zijn idd verschillende mogelijkheden, ook hogerop.
maar omdat ik een ander topic volg,van iemand die met paarden in duitsland is gaan wonen komt deze dame liesje even plagen met ook geen vriendelijke opmerkingen dus als deze dame, nou fijn in het iopic blijft waar ze haar eigen fantasie verhalen mag vertellen ,daar hadden ze ook een meisje uit belgie gevonden met onwaarschijnelijke verhalen.mischien wel een zusje van haar?