Aanschaf bodyprotector, waar op letten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

melkbus

Aanschaf bodyprotector, waar op letten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-07 13:08

Ik kreeg van een medebokker de tip om een bodyprotector aan te schaffen voor mijn dochter. Ik ben altijd zenuwachtig dat er wat zal gebeuren met haar tijdens het rijden (vooral springen). Dus voor mijn eigen gemoedsrust lijkt het me erg prettig. Bloos Nu wil ik aankomend weekend gaan shoppen voor zo'n ding. Wie kan mij vertellen waar ik op moet letten.

toverpaardje

Re: Aanschaf bodyprotector, waar op letten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 14:41

Hoi,
Ik heb er pas eentje bij de paardendrogist gekocht voor mijn zoontje van 4 jaar, daar staan ook de maten van taille en rug en borst erbij. Die ik heb is van IR. Daar zit een foldertje bij, hoe de bodyprotector moet zitten. Er is met roodkleurig draad een stiksel op gemaakt, waar het klitteband overheen moet vallen, zodat je zeker weet dat de delen goed aansluiten en op sommige stukken overlappen. Ze zijn er dan in 3 kwaliteiten, (die ik gekocht heb in elk geval. )

Nano05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 10:51

Laten passen en iemand ernaar laten kijken die er verstand van heeft. Niet te groot kopen met de gedachte dan groeit ze er niet zo snel uit, want dan biedt hij niet de bescherming waarvoor je hem gekocht heeft. bedenken wat ze er mee gaat doen, je hebt namelijk verschillende levels.. waaronder Beta (geloof ik) 3, daar mag je alles mee doen, oa crosses rijden...

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 19:40

kijk ook naar de lengte van de flap achter op je rug als deze voor je ruglengte iets te lang is zit je namelijk niet meer fijn in je zadel