Ik heb dus echt een groot probleem. Volgende week dinsdag begin ik met mijn school in deurne, met de sportopleiding. Word ik vanmorgen wakker gebelt dat alle zadels gejat zijn !!! Ik heb dus echt helemaal niks meer, we hadden zelfs nieuwe zadels gekocht voor die school.
Tja, aangifte doen. Maarja, het is vaak niet te achterhalen. Maar: kijk op Marktplaats naar aangeboden zadels, misschien staan ze daar vandaag of morgen op. (als ze slim zijn zetten ze er niet meteen vandaag op, maarja, niet alle dieven zijn zo slim) Ik vind het echt HEEL erg vervelend voor je en ik hoop echt dat ze worden terug gevonden of dat je een andere goede oplossing vind. Heel veel succes!
Tsja, moeilijk... iniedergeval wat Judje zegt en kijken of er misschien iemand op stal een zadel overheeft en die kan missen en die op je paard past of je die voorlopig mag lenen, nieuw zadel kopen.. meer opties zijn er niet denk ik zo..
en mischien kun je het verhalen op de inboedelverzekering van je huis( of van je ouders) maar dan moet je wel kunnen aantonen dat het zadel zo veel dagen per week thuis ligt
Aangifte doen en nieuwe zadels kopen, andere oplossing zie ik niet, eerlijk gezegt. Ik hoop voor je dat je een goede verzekering hebt die de zadels vergoed.
De link is al 2x gegeven en ik ga het nu nog een keer doen (had hem al onder de knop ) [centraal] zadeldiefstallen Daar graag de melding plaatsen, hier een slotje.