Nouja zo'n ramp was het niet, we hebben ff leuk gereden en tsja het houdt je van de straat he }>
Ik moest dus vandaag in Lunteren starten; lekker dichtbij. Aangezien het buiten losrijden was en er 's nachts echt een storm gewoed had, belde ik van te voren nog maar ff of het losrijden te doen was. Jahoor, er zijn alleen wat plassen. NOu, ik heb er toch maar niet op vertrouwd en ben thuis los gaan rijden. Toen paard op de trailer, en daar nog even een paar rondjes gemaakt in het zwembad (jaja, een paar plasjes
) Goed, Waldo was erg goed los...
liep lekker bij het losrijden. Deze wedstrijd had ik al een keer gereden in Februari, maar nu was het onze eerste binnenwedstrijd (tweede in totaal)Nou, toen ik de bak in reed keek Wal ineens om zich heen, zette zn onderhals erop, en het was één bonk spanning. Vorige keer had ik weinig punten omdat ik impuls miste, dus ik dacht, ik rijd hem even lekkervoorwaarts een rondje door de bak voor ik begin. NOu, meneer wilde de hoeken niet door en niet buigen hihi. Goed, ik begin, scheef naast de Ac lijn, nek weggedrukt..
Eerste volte 10m die ik rijd heb ik m teveel op druk en begint ie te galoperen
Nouja, zo ging het een beetje door, slordig enzo. Galop ging okee, ik denk 'ik knal er een middengalop uit' (dat kan ie iniedergeval!) dacht Wal 'heeeee we mogen' en was ie niet echt meer terug te nemen
De laatste helft ging beter dan het begin! Dus dat was al wat.
NOuja, qua punten was ik al begonnen met een 5 voor het binnenkomen, een 5 voor iets daarna en een 3 voor mn volte 10m
dus toen had de jury zijn oordeel waarschijnlijk al gevormd hihi. Toen het beter ging had ik wat 6en, maar op alle galoponderdelen had ik een 5. Middengalop? Verruimt niet. Geen verschil te zien (?) Dat was het enige wat ik een beetje bullshit vond want je zag écht wel dat ik middengalop reed.
Maargoed..Ik had wel een 7 voor mijn wijken!!!
Daar had ik op geoefend dus kan ik tenminste nog ergens trots op zijn
Resultaat? 145 punten. Dieptepunt.. Tsja, had niet meer verwacht eigenlijk. Reed ook nog eens na degene die won met 169 punten dus leek ik wel helemaal rampzalig hihi
Conclusie? Als ik een tweede proef had mogen rijden had ik daar denk ik wel een puntje gehaald, want Wal moest echt gewoon wennen aan de bak, aan het einde van de proef liep ie best okee. En ik had misschien beter terug kunnen rijden dat rondje voordat ik begon want nu had ik té veel impuls
Ik ga kijken wanneer ik weer kan starten, maar als dat net als nu 1x in de twee maanden wordt ga ik liever niet, want dan krijgen we er geen routine in en start ik liever weer in het outdoor seizoen. Dus.. voor alle bokkers die roepen dat de negatieve resultaten nooit op bokt gezet worden.. Tadaaaa