Nouja zo'n ramp was het niet, we hebben ff leuk gereden en tsja het houdt je van de straat he }>
Ik moest dus vandaag in Lunteren starten; lekker dichtbij. Aangezien het buiten losrijden was en er 's nachts echt een storm gewoed had, belde ik van te voren nog maar ff of het losrijden te doen was. Jahoor, er zijn alleen wat plassen. NOu, ik heb er toch maar niet op vertrouwd en ben thuis los gaan rijden. Toen paard op de trailer, en daar nog even een paar rondjes gemaakt in het zwembad (jaja, een paar plasjes

Goed, Waldo was erg goed los...

Nou, toen ik de bak in reed keek Wal ineens om zich heen, zette zn onderhals erop, en het was één bonk spanning. Vorige keer had ik weinig punten omdat ik impuls miste, dus ik dacht, ik rijd hem even lekkervoorwaarts een rondje door de bak voor ik begin. NOu, meneer wilde de hoeken niet door en niet buigen hihi. Goed, ik begin, scheef naast de Ac lijn, nek weggedrukt..

De laatste helft ging beter dan het begin! Dus dat was al wat.
NOuja, qua punten was ik al begonnen met een 5 voor het binnenkomen, een 5 voor iets daarna en een 3 voor mn volte 10m

Ik had wel een 7 voor mijn wijken!!!

Resultaat? 145 punten. Dieptepunt.. Tsja, had niet meer verwacht eigenlijk. Reed ook nog eens na degene die won met 169 punten dus leek ik wel helemaal rampzalig hihi

Conclusie? Als ik een tweede proef had mogen rijden had ik daar denk ik wel een puntje gehaald, want Wal moest echt gewoon wennen aan de bak, aan het einde van de proef liep ie best okee. En ik had misschien beter terug kunnen rijden dat rondje voordat ik begon want nu had ik té veel impuls

Dus.. voor alle bokkers die roepen dat de negatieve resultaten nooit op bokt gezet worden.. Tadaaaa