Inslapen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

WilDhoeF

Inslapen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-07 20:09

Hee!!
weet iemand, wat er kan gebeuren als je je paard laat inslapen?
Ja natuurlijk dan aat ie rustig dood, maar kan het ook mis gaan?Zelf heb ik geen eigen paard of pony hoor, maar
Ik zou het graag willen weten. Bloos

bedankt alvast!! Haha!

Yffiejj

Re: Inslapen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 20:10

Volgens mij kan er niks mis gaan..
Ik heb er geen ervaring mee .. alleen met me oude kat .. die is gewoon in slaap gevallen ...
Maar ik weet eigenlijk niet of er echt wat mis kan gaan..

WilDhoeF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-07 20:14

°°weet niemand hier iets vanaf????°°

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 20:16

mijn verzorgpaard is ook ingeslapen, dit is heel rustig en vredig verlopen....maar ik heb ook weleens van bokkers gehoord dat hun paard zich aan het verzetten was. Als je de zoekfunctie gebruikt dan vind je hier wel topics over Lachen

WilDhoeF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-07 20:20

_Skess_ schreef:
mijn verzorgpaard is ook ingeslapen, dit is heel rustig en vredig verlopen....maar ik heb ook weleens van bokkers gehoord dat hun paard zich aan het verzetten was. Als je de zoekfunctie gebruikt dan vind je hier wel topics over Lachen

heb k al gedaan, maar er zijn wel 15151 berichten over!!! Clown

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 20:21

Ja dat kan zeker weten wel. Je paard kan tegen de spuitjes gaan vechten waardoor ie dr alleen maar meer moet om echt in te slapen. Een kennis van me heeft 3 paarden moeten laten inslapen en 2 daarvan gingen echt vechten ertegen. Ze heeft op de hals/hoofd van 1 paard moeten zitten van de DA omdat ie zo 'spartelde' en probeerde op te staan..niet echt fijn dus Boos!

aerdenhout1