Maten rijbroek

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mareska

Maten rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-07 21:17

Mevrouw Snugger heeft een vraag Bloos Haha!

Ik wil deze rijbroek gaan bestellen; http://www.ooteman.nl/productdetail.asp?subId=2029. Ik heb nog nooit een rijbroek op internet besteld en ik wil liever zeker weten dat hij past Haha!. Er staat namelijk bij de maten het volgende:
Antraciet/36
Antraciet/36 (lang 72)

Wat is nu precies het verschil tussen beide broeken? Want ik vind 72 cm lang eerder kort Bloos Is die bovenste een 'normale' maat dan?

Wie o wie kan mij helpen Bloos Haha!?

_Ananas_

Re: Maten rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 21:19

Dat 72 houdt in dat de broek extra lang is. Hebben ze gewoon mt 36 van boven maar vanwege de lengte noemen ze de maat (2 x 36) 72!

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-07 21:22

Aha, ik was mijn benen al aan het opmeten en vond het zeeer opmerkelijk dat er stond: lang 72, want mijn superkorte pootjes waren al langer dan dat!

Jaja, ik ben echt geboren met bruin haar Knipoog

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 22:19

Ha ha maakt niet uit! Zijn trouwens hele fijne broeken van Eurostar! Heb zelf de Klara (zonder leren zitvlak). Veel plezier van je broek!

Geloof wel dat de prijzen kunnen verschillen tussen bijvoorbeeld divoza en Ooteman! Toch wel een aanrader om daar naar te kijken!

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 22:42

Je moet gewoon naar een ruitersportzaak gaan en die broek even passen, dan weet je ook meteen of die lekker zit. Niet elke rijbroek zit goed, bij mij zit de Pikeur helemaal niet fijn, en Eurostar vind ik ook niet prettig zitten.

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-07 09:12

Die broek die ik wil gaat vandaag in de sale, van 99,- naar 45,- , dus ik vind het nu niet erg om de gok te wagen Haha!

Ben ook wel bekend met andere modellen van eurostar dus dat scheelt wel.