b-brevet halen in oost-vlaanderen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kseniya

b-brevet halen in oost-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-07 12:16

Hey
Ik heb een probleempje. Verdrietig
Ik heb een 2tal jaar geleden mijn a-brevet kunnen afleggen op een sportkamp
Maar nu wil ik graag ook mijn b-brevet afleggen.
Ik heb wel een paard maar het is zo'n spooky-horse Tong uitsteken dat ik met haar het niet echt zie zitten om om een andere lokatie mijn proef af te leggen Tong uitsteken. Trouwens ik zou ook niet weten hoe ik aan vervoer moet geraken.
Nu vroeg ik mij af of jullie een manege of iets dergelijks kenden waar ik met een van hun paarden mijn b-brevet kan afleggen.
Mijn lesgeefster zegt dat dat voor mij geen probleem gaat zijn omdat ik al veel ervaring heb opgedaan met het beleren van mijn eigen paard.
En het springen ging de vorige les veel beter dan toen ik mijn a-brevet moest afleggen (ik had toen namelijk nog maar 4keer gesprongen).

Kunnen julie mij helpen??

Tieneke

Re: b-brevet halen in oost-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 15:52

Ik zou eerst bij Bloso informeren waar je je brevet kan halen in jouw buurt en dan die plaatsen afgaan met de vraag of je het met een paard van daar kan doen. Of misschien heb je wel vrienden van wie je het paard mag lenen? Een nee heb je, een ja kan je krijgen Knipoog

Hier hebben ze vorige week brevetten kunnen halen en er was een meisje dat haar b-brevet heeft gehaald op een paard waar ze nog nooit had opgezeten, omdat haar pony mank stond. Ze was er wel maar heeeeel nipt door, maar ik bedoel maar dat het dus wel kan Knipoog