Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)

hopla schreef:Ik neem geen derby meer.
Tot 2 keer toe hebben ze na opmeten in de winkel een verkeerde maat gestuurd.
De kuit was steeds veel te rond en te groot.
Nee, voor mij geen derby meer.
Ik houd het bij Petrie.

_Marije schreef:Ik heb zelf geen Derby's, maar ik hoor wel van veel mensen die ze hebben dat ze erg goed bevallen. Gelijk heel soepel zijn en prima kwaliteit. Ik zou er alleen voor kiezen om naar een wat grotere winkel te gaan waar ze meer soorten laarzen hebben. Ik wil niet zeggen dan Pegasus geen goede winkel is, helemaal niet zelfs, ik koop daar wel vaker spullen, maar voor laarzen ben ik toen naar de Divoza in Heteren geweest. Ik weet niet of dat een beetje in de buurt is voor jou, maar voor mij niet echt naast de deur.
Alleen ze hebben daar gewoon veel meer keuze, bijna alle modellen en je kunt dus veel vergelijken. Ik weet alleen niet of ze daar ook derby's verkopen, ik ben toen wezen kijken voor petries of cavallo's. De smidse in Halle verkoopt ook Derby's, veel verschillende modellen, dus als je dan voor Derby's gaat, kun je daar ook nog het een en ander in vergelijken.

Needje schreef:Als het er een is met veter voor en rits achter in soepel leer, gaat t om de soft jumper. Da's de meest verkochte volgens mij van Derby.
Dec Marlies is ook wel ietsje duurder.
Up_to_Date schreef:Ik heb geen idee van welk type de Derby is bij Pegasus.
Volgens mij hadden ze maar 1 soort

.
of was het een confectiemaat (vaste maten zoals aangegeven op site) ipv écht aangemeten
van Dealers hier in de buurt hoor ik juist dat ze het meest tevreden zijn over de service van Derby als leverancier
maarja Derby zit hier dan ook om de hoek dus iets is zo omgewisseld enzo
Up_to_Date schreef:Ik trek ze alleen aan als ik ga rijden. En zou er ook erg zuinig op zijn. Het is tenslotte een hoop geld

Needje schreef:Rits is juist handig bij smalle pootjes, aangezien je anders moeite hebt om met je voet de schacht te komen.
Je kan de SJ ook zonder veter bestellen. En ik denk dat je in vrijwel elke laars wel een rits kan laten zetten.
BrittKitt schreef:Up_to_Date schreef:Ik trek ze alleen aan als ik ga rijden. En zou er ook erg zuinig op zijn. Het is tenslotte een hoop geld
Ik ook, ze lopen voor geen ** namelijk