Ik was laatst op concour, en moest iemand voorlezen.
Ik ga haar aanmelden (normaal doet ze dat zelf) en zeg haar naam. Zegt de jury, oke maar ze mag niet starten. Ik; waarom dan niet? Jury; omdat ze te laat is. Ik; ze is niet te laat dit is haar starttijd! Jury; ze had gelijk naar haar andere proef gemoeten maar dan gaat ze eerst een tijdje staan klesebessen. Ik; oh, maar dat wisten wij niet! Jury; dat is jullie probleem ze mag niet starten. Ik zeggen tegen haar, dat ze niet mag starten, en toen is ze er zelf heen gegaan. Maar ze mocht nog niet starten. Hebben wij er mensen van de organisatie er heen laten gaan maar ze mocht nog niet starten. Wij zijn gaan afzadelen en toen is ze er weer heen gegaan. De jury heeft beweerd dat ze van het paard af is geweest en dat ze haar jasje uit heeft gehad en over het terein heen is gelopen.
Maar dit is allemaal niet waar de ringmeester heeft het zelf gezien:O. nu heeft ze toen we thuis waren de knhs opgebeld of de jury wel het recht heeft om haar zomaar niet te laten starten. De knhs zei: de jury heeft helemaal het recht niet om jou zomaar niet te laten starten. Dat had ze eerst moeten overleggen met de federatie die aanwezig zou moeten zijn op de wedstrijd en daarna had ze het ook moeten vermelden op de coupon maar dat heeft ze ook niet gedaan. dus die jury heeft de regels heel erg overtreden.!
Want bij de regelementen staat dat ze je nog niet een mag diskwalificeren als je geen witte handschoentjes aan hebt! (dat is verplicht) dan moet de jury je de kans geven om ze op te halen en dan laten verder rijden met de proef.
Wat vinden jullie hier nou van??
alvast bedank voor je reactie
dat was gewoon een voorbeeldje:P maarja.. bedankt voor je reactie:D
)???

)