Je moet er wel normaal in kunnen paardrijden en het liefst NIET gevoerd, zodat ik hem 's zomers ook kan dragen
Liever ook niet te duur, niet boven de 90 euro 
Alvast bedankt!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Liever ook niet te duur, niet boven de 90 euro 
Alle waterdichte jassen gaan bij mij toch lekken, als je in een hoosbui rijdt houdt niks het water tegen. Behalve dus een gewone simpele regenjas. Heb wel een goeie gekocht, 1 die ventileert dus hij zweet niet. Idiaal!
Concorde schreef:Ik heb een Equitheme Oxer, de ongevoerde. Hij is absoluut waterdicht, maar dat merk je zelf ook: Echt ademen doet ie niet, dus als je echt actief bezig gaat wordt 't zweten. Ik vind het wel een fijn ding, leuk model, en de prijs was ook leuk, rond de 45,- euro. Ik heb een chocobruine.
ikke20 schreef:ik heb nu een jas van lamicel. dit merk wordt alleen verkocht in belgie. het is wel een winterjas maar wel 100%water en wind dicht. vorige week hebben we een rit gemaakt en dus de hele dag regen gehad. bleef mooi droog.
Heerlijk warm en de eerste keer dat ik hem droeg was er storm en weeralarm.
Prima doorstaan. Let op: maten vallen groot! 

Patriciak44 schreef:Ik heb een nieuwe jas van Happey Valley (volgens mij)
Kort model, heel dun, beetje regenjasachtig spul, alleen dit zit dan wel lekker. Hadden ze verschillende basic kleuren van en ook bodywarmers.
Ik vind m erg lekker zitten in ieder geval!
Hij komt bij de Hyporama vandaan, maar ze zullen hem vast wel bij de meeste ruitersport zaken hebben..
http://www.happyvalley.nl/images/collec ... olblue.gif
ChristinaW schreef:Kingsland bomberjacks

asjemenou schreef:ChristinaW schreef:Kingsland bomberjacks
Zijn die 100% waterdicht?
pinkyhorse schreef:ik heb ook een waterdichte jas nodig om mee buiten te rijden, maar ik ben echt "verliefd" op die oxer bomberjack van equitheme!![]()
maar is het echt waar dat je er niet mee kan rijden omdat je dan veel te veel gaat zweten?