Hey
Ik ben op zoek naar de fokkers van mijn merrie
Het is een 6jarige vosse NRPS merrie
Ze is heel fijn en heeft een klein hoofdje.
Ze heeft een min of meer smalle bles en een wit plekje op haar kin
Linksvoor heeft ze een 'half-wit-been' en achter heeft ze 2 witbenen.
Aan de linkerkant heeft ze een lichtere plek op haar buik (ik vermoed van een kwetsure). En in de zomer krijgt ze donkerdere stipjes op haar achterhand en hals. Ze is ongeloofelijk nerveus (wat de stalhouder doet vermoeden dat ze veel bloed heeft) ,heeft zweverige gangen,is snel opgefokt,is enorm schichter en is een ongeloofelike goestingdoender.
Ze is ook een eekenner wat haar moeilijk maakt voor de hoefsmid en de dierenarts.
Volgens de laatste handelaar was ze gekocht op een paardenmarkt(nederland) door een Handelaar(Nederland) die haar op zijn beurt naar de handelaar in belgie verkocht waarna een mevrouw haar gekocht heeft en die heeft haar aan mij verkocht omdat ze er niet meer mee kon rijden (Wendy sloeg 'op hol' en maakte een paar scherpe bochtjes waarna de mevrouw er af viel )
Ik weet niet of ze echt van een paardenmarkt komt maar ik zou het graag uitzoeken. Op haar pasport stond dat ze op 1 januarie 2001 geboren is en dat haar eigenaars fam De Nijs waren.
Dus kent iemand haar misschien gewon van zien of weet iemand wat meer over haar contacteer mij dan aub.
Voor foto's kunt u op mijn space terecht:
http://fairytale2000.spaces.live.com/
alvast bedankt